vrijdag 1 december 2023

Cheerful Sketches december challenge

Vandaag start een nieuwe uitdaging met een nieuwe sketch op het blog van Cheerful Sketches Challange Blog  en ik mocht weer een voorbeeldkaart maken om jullie hopelijk aan te moedigen om mee te doen. Ik koos voor een digi van één van onze sponsors van deze maand, Odynetika, Miss Lilly and the snowman.


Ik heb de kaart dit keer in blauwtinten en zilver gehouden. De horizontale strook is van holografisch zilverkleurig karton, best lastig te fotograferen. De boompjes op het achterste dp zijn ook zilverkleurig.
De sneeuw heb ik gemaakt met zo'n tube van Action, de bel aan de muts van Lilly en de ballen op de hoed van de sneeuwpop heb ik voorzien van zilver glitter.
Oja, de digi heb ik weer gekleurd met potlood, Caran d'Ache Pablo. Ik kreeg van Angela de tip om met een doezelaar te werken i.p.v. een penseeltje met reukloze terpentine, ik moet zeggen dat ik wel blij ben met het effect.  Dus Angela: dankjewel voor de tip!

Nog even de sketch voor jullie:

Het is weer een leuke sketch. Wel iets uitdagender dan die van november, maar daar is het ook een "challenge" voor.

19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ik vind het een leuke veelzijdige sketch die wie vast weer veel voorbij zien komen…
jij maakte een prachtige inspiratie kaart met het mooie papier en te lief plaatje wat je prachtig hebt ingekleurd 🤩

Elle-Jeanne zei

Prachtige winterse kaart Angelique.
Leuke digi.Mooi ingekleurd
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de mooie stempel, mooi ingekleurd en leuk met de extra details erbij
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je met de sketch. Ik mocht weer gastdesigner zijn en heb ook deze digi gekregen. Zo schattig zeg. Je uitwerking is weer prachtig. mooi gekleurd ook.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marian zei

Een super mooie winterse kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kerstkaart, heel mooie combi. Fijn weekend, groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Mooie kaart, leuk dat je deze in de blauwtinten gehouden hebt!

Margreet zei

Wat een mooie kaart heb je met onze schets gemaakt, Angélique. Ook de digi is weer mooi ingekleurd.
Zowel zilver als goud zijn moeilijk te fotograferen.
xxx Margreet

Martha zei

Een achattig kerstkaartje, Angelique
Mooi ingekleurd en prachtig gecombineerd
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique

gr karin

Crea Astrid zei

Een leuke kerstkaart heb je gemaakt met een schattige digi. Mooi ook zo in het blauw, daar hou ik wel van.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Elizabeth zei

Mooie tinten heb je gekozen voor deze kaart. En het meisje staat daar zo lief aan de neus van de sneeuwpop te voelen...

GerJanne zei

Ik vind deze ook weer heel gaaf! Ik ga zeker meedoen! En zie nu dat we 3 keer mee mogen doen! Je kleurwerk ziet er top uit!

Daphne zei

Schattig kaartje!!
Wat geeft de sneeuw een mooi effect, dat is de "kers op de taart" voor deze kaart.
Mooi, de blauw tinten, ijsblauw noem ik dat, héél winters.
Kortom, een mooi voorbeeld.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Je kaart is heel mooi geworden.
Groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve digi en wat heb je hem mooi ingekleurd Angélique. Mooie, feestelijke combinatie dat blauw met zilver. Een plaatje van een kaart.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Wat een mooie winterse kaart maakte je als voorbeeld. En weer erg mooi gekleurd.
Ik zet de sketch op min to-do lijstje.
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Super mooie winterse kaart. Groetjes Doris

Marjan zei

Blauw en zilver, heel mooi samen! Mooi gekleurde digi erop, Angelique en een prachtig kaartje erbij voor de voorraad, we moeten al gaan schrijven zo'n beetje!