zaterdag 16 december 2023

On your anniversary

 De maandchallenge van december op het challengeblog Kleuren met Potloden is in volle gang en vandaag mag ik mijn inspiratiekaart plaatsen. We mogen elke maand een digi van één van onze sponsors uitzoeken waar we een voorbeeldkaart mee willen maken en toen ik deze digi van Lily of the Valley - Teddy and roses zag, wist ik meteen voor wie ik een kaart wilde maken. Ik heb hem pas in februari nodig, dan hopen mijn schoonouders 69 jaar getrouwd te zijn, de beertjes hebben een speciale betekenis voor ze, jullie kennen het verhaal inmiddels wel denk ik. Het bordje "on your anniversary" is ook van LOTV.


Ik heb gekleurd met Caran d'Ache Pablo en heb de volgende nummers gebruikt:
Voor de beertjes: 32, 33, 35,37, 402, 403, 47
Voor de rozen: 220, 239, 70, 75, 85
Voor de cadeau's: 70, 82, 221, 220
Lucht: 371
Gras: 221
Bordjes (tekst en onder 69): 37, 57

Verder gebruik ik nog doezelaars en reukloze terpentine. Over die laatste gesproken: het is reukarme, geen reukloze en het is van het merk Talens. Nu liep ik laatst bij de Action, en daar zag ik op de verfafdeling een fles reukarme terpentine staan, 1 liter voor € 2,79! Ter vergelijking: het flesje van Talens bevat 75 ml en kostte toen ik het kocht, zeker een jaar geleden ongeveer € 7,-.... Je snapt vast dat die fles van de Action hu ook bij mij thuis staat.

We hebben weer geweldige sponsors deze maand: Lily of the Valley,  Di's Digi Stamps, Mirtillamente, My Besties én RAM Stamps! Genoeg redenen om mee te doen dus, je kunt je kaart hier linken.



18 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart heel mooi ingekleurd Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Freubelmina zei

Jeetje wat een lange tijd…..(ik hoop de leeftijd alleen al te halen 😅)
Je kaartje is superleuk én weer met passende beertjes, toppie xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje wat mooi ingekleurd, ik denk dat ie wel in de smaak zal vallen bij je schoonouders
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Een kaart die met liefde is gemaakt en al lekker klaar voor het bruidspaar, 69 jaar getrouwd dat is heel lang Angelique. LOTV stempels zijn altijd zo mooi! Je kaart is beeldig en lang leve de action, wat een prijsverschil zeg!
Heel fijn weekend Angelique,
xx Gerie

Martha zei

Wat een schattig kaartje, Angelique
Ja dat is zeker een stuk goedkoper, ik gebruik bijna nooit geurloze terpentine, ben altijd wat huiverig met vluchtige stoffen
Je hebt het mooi gekleurd!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique......gr karin

Anita van Deur zei

Oh wat een lief kaartje voor je schoonouders heel mooi ingekleurd deze schattige digi.Fijn van de A winkel dat hij zeer gunstig geprijsd is en net zo goed als het T merk. Fijne dag.

Margreet zei

Wat een mooi ingekleurde digi en wat een leuke kaart met een goede bestemming. Hij kan maar vast af zijn, toch?
Wat een verschil in prijs voor die terpentine zeg.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat bijzonder, 69 jaar samen! Prachtige kaart, zo mooi gemaakt!
En o, wat een groot prijsverschil! Lang leve de Action :-)

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

Josje zei

Wat een lief kaartje

marian zei

Een schattige kaart heb je voor je schoonouders gemaakt. 69 jaar getrouwd, geweldig, zeker een feestje waard.
Groetjes van Marian.

Daphne zei

Het is een schattig kaartje en helemaal goed voor je schoonouders (ja, ik ken het verhaal).
Als ik jou was zou het lekker in mijn eigen kamer laten staat totdat het tijd is om te versturen.

GerJanne zei

Heeee, dank je voor de tip! Wat en verschil he?
Je kaartje is heel schattig. Helemaal leuk met de beertjes ;-)
En wat ontzettend bijzonder, 69 jaar. Dat is weinigen gegeven!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtig kaartje maakte je. Zo mooi ingekleurd. Te schattig. 69 jaar? Wauw. Wat een tijd. Mag ik vragen hoe je de terpetine gebruikt? hihi. Leer graag wat nieuws.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Heel mooi en een zeer toepasselijk kaartje! Wat geweldig dat ze 69 jaar samen zijn!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zo'n lange tijd samen, geweldig. Je hebt een lieve digi uitgekozen en heel mooi ingekleurd Angélique. De kaart zelf is ook een plaatje geworden.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Amai 69 jaar getrouwd in februari. Je hebt alvast een mooi kaartje klaar. Wat een groot prijsverschil. Ik ben er bijna zeker van dat de Action in Nederland een veel groter assortiment heeft. Ik ben onlangs nog ergens binnen geweest en met lege handen naar buiten gegaan, goed voor mijn portefeuille natuurlijk, maar er was weinig vernieuwde aanbod op knutselvlak. X