donderdag 13 juni 2024

Beertje met bosje bloemen

Vandaag geen kerstkaart, maar mag ik een kaart laten zien op het blog  Kleuren met Potloden waarop ik met kleurpotloden heb gekleurd.

Ik koos voor een leuke stempel met een lief beertje met een bosje bloemen, dit kaartje ging al een tijdje geleden naar een blogmaatje.
De potloden die ik gebruikte zijn Caran d'Ache Pablo. 



Voor de liefhebbers heb ik de kleurnummers genoteerd:

Beer: 32, 35, 37, 41, 51
Trui: 371, 145, 149
Bloemen: 229, 371, 145, 231, 51, 62, 63

Als je ook graag met kleurpotlood kleurt kun je meedoen met onze challenge waarbij je kans maakt op leuke digi's van onze sponsors, zien we je daar?


De kletseldate met Nelleke en GerJanne was superleuk! We hebben met inkt gespeeld, iets wat ik niet vaak doe. Ik heb kennis gemaakt met distress oxide inkt en ik vond het zo leuk dat ik inmiddels zelf ook een paar kleurtjes heb aangeschaft. Het resultaat zien jullie nog wel, ik moet de kaart nog even verder afwerken.
GerJanne had een heerlijke yoghurt(?)taart gemaakt voor Jesses verjaardag, daar was voor ons nog een stukje van over en ze had heel wat materialen naar beneden gehaald die we mochten gebruiken.
Van Nelleke kreeg ik een lichtpuntje, kijk eens hoe mooi:


We hebben ook heerlijk gekletst, alsof we elkaar al jaren kennen, zo bijzonder.
Dankjulliewel dames, ik heb een geweldige middag gehad.

Ik ben momenteel een stuk minder in blogland om verschillende redenen, maar ik beloof jullie dat ik zo snel mogelijk weer regelmatig op jullie blogs langs kom.

22 opmerkingen:

karin zei

Wat een lief stempeltje en zo mooi ingekleurd. Prachtig gemaakt.
Gezellig om eens te kletsen met een paar blogvriendinnen. Altijd leuk.
Groetjes,
Karin

Daphne zei

Echt een kaartje voor jou met die beertjes.
Ik dacht, die heb je vast naar je schoonouders opgestuurd.
Lief hoor.
Klinkt als een hele leuke gezellige dag èn meteen een rede om iets voor jezelf te kopen, hihi als je enthousiast bent gewoon doen.
Hoop niet dat er iets ernstigs aan de hand is.....

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kaart met het beertje Angelique.
En zo mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Epie zei

Prachtig kaartje met dit leuke stempeltje , kleur rijk
Fijne dag met Groetjes Epie

Martha zei

Schattig dat kaartje, Angelique
Zo lief dat mooi ingekleurde beertje
Wat leuk dat je zo'n leuke knutseldate hebt gehad
Liefs Martha

Frederika zei

Heerlijk om samen aan het knutselen te gaan. Gezellig kletsen en hobbien. Je kaartje is weer superlief.
Wat een leuk lichtpuntje heb je gekregen.
Groeten Frederika

marian zei

Een schattige verjaardagskaart met het beertje. Gezellig hoor zo'n kletseldate.
Ik heb helaas geen hobbydames in de buurt wonen.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt zo mooi ingekleurd weer, wat een talent heb je.
Wat klinkt dat gezellig, de kletseldate. Leuk om nieuwe dingen te leren van anderen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Sarah zei

Wat een lief kaartje. Ik kwam onlangs nog het afdrukje tegen dat je me gaf en ik dacht die moet ik eens gebruiken. Ik hoop dat de redenen van minder actief zijn, positief zijn. Lieve groetjes x

Margreet zei

Wat een mooi kaartje met dat lieve beertje. En mooi ingekleurd.
Fijn dat het zo gezellig was bij GerJanne (had niet anders verwacht) en je hebt een mooi lichtpuntje van Nelleke gekregen!
Ben benieuwd naar je inktcreaties.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

O wat een lief beertje, en zo mooi ingekleurd. Heerlijk toch zo`n knutseldate. Prachtig je lichtpuntje!

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je met dit schattige beertje gemaakt. Ook erg mooi ingekleurd.
Gezellig zo'n kletseldate. Ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt.

Groetjes, Astrid.

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt met dit leuke beertje. Mooie tekst erbij. Fijn dat je gezellig geknutseld en gekletst hebt met GerJanne en Nelkeke. Groepen Trijntje

Trijntje zei

Ps mooi luchtpungne heb je van Nelleke gekregen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat schattige beertje hangt hier nog steeds zonnestraaltjes te verspreiden Angélique. Hij is zo mooi ingekleurd, dat is in het echt nog veel beter te zien. Leuk dat je zo genoten hebt bij GerJanne en Nelleke en wat heb je een mooi lichtpuntje gekregen. Hopelijk zijn het leuke dingen waar je druk mee bent.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ja, dat was zo bijzonder....super gezellig ook en inderdaad of we elkaar al zo lang kennen...
Je kleurwerk is hier weer prachtig! Je hebt het echt in de vingers!
Geniet van de vrije tijd. We zien je wel weer verschijnen!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige beertje mooi ingekleurd, fijn dat het zo gezellig was met de dames en wat een leuk pakketje heb je gehad
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

Wat leuk, jullie date!
Zo mooi, dat lichtpuntje.
En je kaart vind ik super, wat een schattig beertje!

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique.........gr karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met het lieve beertje. Prachtig ingekleurd.
Leuk dat je een fantastische dag heb gehad om samen te knutselen.
Fijn weekend, groetjes Doris

Elizabeth zei

Zo'n schattig beertje...
Ja, ik begreep dat jullie met elkaar hadden zitten knutselen, hoe leuk is dat...

Marjan zei

Wat een lief en mooi kaartje en heel erg mooi zacht ingekleurd heb je dat beertje! Fijn dat de date zo gezellig was, Angelique! Mooi lichtpuntje gekregen van Nelleke. En ben benieuwd naar wat je gaat doen met de inkten!