dinsdag 4 juni 2024

Marie

 De kaart die ik vandaag laat zien maakte ik ruim een half jaar geleden, voor de dochter van Remco. Zij houdt van Disney en speciaal van kat Marie uit de film "De Aristokatten".
Op internet vond ik een leuk kleurplaatje dat ik voor de kaart gebruikte, ik kleurde met Twinmarkers. 


Na het kleuren knipte ik de kat uit en plakte het verhoogd op een vierkant stukje designpapier dat ik op een roze frame geplakt had. Vanwege de vele kattenliefhebbers in mijn omgeving heb ik een papierblok van Craft Sensations met allemaal kat-gerelateerde dessins, ik gebruikte het vel met de pootafdrukken. 
"Gefeliciteerd" van Marianne Design erop en nog wat glimmende steentjes om het af te maken.

Met deze post kan er weer een kaart uit het mapje "nog te plaatsen", er zitten er nog genoeg in, sterker nog, het mapje wordt alleen maar voller, er is nog keuze genoeg om te plaatsen. Ach, komt vanzelf nog wel eens, wat in het vat zit verzuurt niet.

21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige Marie, leuk papier heb je erbij gebruikt en andere leuke details
groetjes ellen

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart met Marie, zo schattig in deze leuke meisjeskleuren.
Groetjes Hetty

Frederika zei

Leuk met deze Disney poes. Erg goed gelukt

Daphne zei

Lief.
Wat een goed idee om dit dp blok te kopen, komt altijd wel van pas.
Haha ik heb ook zo'n mapje op mijn telefoon.

marja kenter zei

In één woord gezegd:" het is een schattig meisjes kaartje!" 🤭 Dat zij wel 6 woorden. 😄
Fijne dag en groetjes

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de kat .
Mooi ingekleurd Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuk kaartje. Die film is ook erg leuk en ik weet zeker dat deze kaart in goede aarde gevallen is bij haar.


Lieve groet, Petra

De Breimeisjes zei

Wat is dit ook een super leuke kaart! Prachtig met alle details.

Martha zei

Wat een schsttig kaartje, Angelique
Heel leuk gemaakt
Liefs Martha

Trudy zei

Super schattige kaart en wat handig dat een mapje nog te plaatsen kaarten hebt!
Groetjes Trudy

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh Marie, zo'n lekker tutteldametje ja!!! Superleuke film, ik kan er geen genoeg van krijgen. en ook niet van de yazzzzz!!! Zo gaaf je kaart!

Margreet zei

Wat een enige Marie en zo mooi ingekleurd. Zo'n kattenblok komt wel op bij jou. Dan maak jij best veel kaartjes als je er nog zoveel in de pijplijn hebt zitten.
xxx Margreet

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke kart, dat katje kan ik me nog wel herinneren:)
Mooi ingekleurd, groetjes Anita

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je. echt heel tof gedaan. Schattig plaatje zo. heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Wies zei

Een hele leuke kaart met het mooi ingekleurde plaatje van de kat Marie en de achtergrond met kattenpootjes.

Trijntje zei

Hele mooie kaart heb je voor Matie gemaakt. Dd kat erg mooi gekleurd. Ik plaats op dit moment leen masr kaarten die ik in de regentijd gemaakt heb...Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dat plaatje mooi ingekleurd Angélique. Leuk om een kaart te maken die aansluit bij haar interesse, dan is internet toch handig. Het is een mooie kaart geworden die vast een mooi plaatsje krijgt.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ah.. dat is leuk! Superleuk zo in roze! Ik was de naam vergeten, maar nu ik Marie lees, denk ik: Oh ja!

Marjan zei

Het is ook een schattig katje en ze staat mooi te shinen op jouw kaart die heel goed bij haar uitstraling past, mooi en lief!

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique.......gr karin

Caroline Cards zei

En mooie kaart en wat een lief plaatje.
Groetjes, Caroline