vrijdag 21 juni 2024

Reminder Cheerful Sketches

Oh, wat vliegt de tijd! Het is alweer 21 juni, hoogste tijd om jullie te helpen herinneren aan de juni challenge van Cheerful Sketches.
Hiervoor mocht ik een superleuke digi kleuren: Bathtime Elephant van Polka Doodles. 
Ik kleurde de digi met kleurpotlood, Caran d'Ache Pablo. 


Het papier is van verschillende merken, de reddingsboei en kapiteinspet zijn van Marianne Design.  De tekst is van Crafters Companion.
Ik heb nog geen idee naar wie ik deze kaart ga sturen en met wat voor gelegenheid, maar ik heb hem in ieder geval met veel plezier gemaakt.

De sketch kunnen jullie vinden op het blog van Cheerful Sketches.  Wie doet er nog met ons mee? Er zijn leuke digi's te winnen van toffe sponsors. 

P.s.: geen zorgen om mij hoor vanwege het tijdelijk veel minder bloggen, ik ben binnenkort weer volop aanwezig.

21 opmerkingen:

Frederika zei

Wat een lieverd. Weer een mooie combinatie van kleur die je gebruikt hebt. Groeten Frederika

Margreet zei

Wat een enig kaartje met leuk DP en de toffe digi heb je mooi ingekleurd.
Fijn dat je laat weten dat we ons geen zorgen om je hoeven te maken.
xxx Margreet

Martha zei

Prachtig kaartje Angelique
Zo leuk ingekleurd ook!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Super schattig kaartje met deze lieve digi.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch, wat een schattige stempel heb je gebruikt en leuke details
ik heb vanmorgen ook nog een kaartje met de sketch geplaatst
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Leuke kaart, schattig, die olifant.

De Breimeisjes zei

Nog een toevoeging: misschien leuk na het behalen van bijvoorbeeld zwemdiploma A? Op naar B!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de reminder zeg. Echt prachtig gedaan. Heel leuk. Ik heb al een kerstkaart gemaakt met deze sketch. Ik word altijd heel blij van de sketches van cheerful.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een schatje Angélique. Leuke digi en heel mooi ingekleurd. Je hebt vrolijke kleurtjes gekozen en dat allemaal samen geeft een hele gave kaart.
Lieve groetjes Miranda

carla zei

Een schattige stempel, mooie papiertjes erbij en leuke details.
Tof gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een super gezellig kaartje weer Angélique, het doet me denken aan de olifant die vroeger in het zwembad bij de Efteling stond.
Nog bedankt voor je lieve leuke verjaardag kaartje. Groetjes, Marjolijn.

Ellen zei

Superleuk kaartje laat je zien, alles past prachtig bij elkaar!
Mooi gekleurd ook!
Groetjes Ellen

marian zei

Een schattige kaart heb je gemaakt met die mooie sketch.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een leuke digi. De kaart is weer erg mooi. Groeten Trijntje

Hetty P. zei

Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
De digi is erg leuk en komt mooi uit op je kaart.
Groetjes van Hetty

GerJanne zei

Ik ga er stiekem vanuit dat je heerlijk aan het genieten bent!
Je kaart is zo leuk met die enige digi!
Groetjes aan Remco!

Nelleke zei

O, wat een schatje Angelique, wat gaaf gekleurd, papier erbij gezocht en het petje en zwemband erbij. Groetjes Nelleke

Daphne zei

Dat vind ik ook lastit, naar wie stuur je een kaart met deze digi?
Ik heb ook zo'n leuke digi, van een meisje die een hond in bad doet, van een paar maanden beleden, van CheerfulSketches, maar ja ..... wie stuur ik die op??
Hey is wel een schattige kaart en héél mooi gekeurd.

Elizabeth zei

Ja, we zijn alweer op de helft van het jaar. Niet te geloven, toch?
Je maakte een mooi kaartje en echt... je ziet gewoon niet dat je die plaatjes hebt ingekleurd. Ik vind dat zòòòòò knap!

KarinsArtScrap zei

wat een mooi vrolijke kaartje Angelique........gr karin