maandag 24 juni 2024

Vakantiekaart voor Remco

 Wij hadden de afgelopen twee weken vakantie. De eerste week waren we bij Remco thuis, we hebben toen o.a, geklust in het nieuwe huis van Remco's zoon, zijn met Ellemijn naar de dierentuin in Nordhorn geweest en naar Kasteel Warmelo, waar ze zandsculpturen hadden met thema "Rien Poortvliet", erg leuk. En natuurlijk de kletseldate met GerJanne en Nelleke, die wonen niet al te ver van Almelo af. De tweede week waren we in Duitsland waar we een vakantiehuisje hadden gehuurd. Dat verklaart dus mijn afwezigheid in blogland.

Terwijl wij op vakantie waren, werden in mijn huis een nieuwe badkamer en toilet geplaatst. Het was dus behoorlijk druk voor ik weg kon, want zowel de renovatie als de vakantie moesten voorbereid worden. En nu ik terug ben moet ik weer heel veel schoonmaken en opruimen/terugplaatsen, maar ik heb wel nieuw sanitair.

Ook tijdens onze vakantie kreeg mijn jongste zoon de sleutel van een nieuw huis (letterlijk nieuw) waar hij met zijn huisgenoot gaat wonen. Natuurlijk moet daar ook veel gebeuren en de oude woning moet opgeleverd worden, gelukkig hebben ze daar nog tot eind juli de tijd voor.

Zoals jullie wellicht weten geven Remco en ik elkaar met vakanties een gezellig pakketje en maak ik daar altijd een kaart bij, uiteraard met ijs erop. Ook dit keer kon ik weer wat verzinnen.


Ik koos voor de hamster omdat Remco de hamster van Albert Heijn leuk vind, natuurlijk kreeg hij een ijsje. De zonnebril, koffer en zon horen natuurlijk bij vakantie en de eekhoorn op de koffer staat voor de eekhoorn in Remco's tuin waar ik altijd blij van word.

Bij Knutsels en Kadootjes hebben ze een challenge bedacht bij mijn kaart (of zou het toch toeval zijn? 🙃): iets wat je meeneemt op vakantie en dus mag mijn kaart daar meedoen.

Ik ga nu eerst werken en daarna met mijn oudste de douchecabine terugplaatsen, ik hoef mij voolopig niet te vervelen 😁

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig kaartje zo leuk samengesteld en de hamster is enig. Nog even doorbijten met de werkzaamheden en dan genieten van je badkamer.

Marjolijn van Elsberg zei

Oh Angelique wat een drukte allemaal, maar straks zit iedereen weer fris en fruitig. Vakantie en Almelo, mijn man komt daar vandaan, tot mijn grote schande moet ik zeggen dat ik er nog nooit geweest ben al wil ik nog steeds graag de kerk daar en het huis van zijn grootvader zien. Wat leuk dat jullie elkaar iets geven voor vakanties, en zo'n leuk hamsterkaartje erbij.
En nu maar veel succes met de challenge. Groetjes, Marjolijn, Oh had ik je al bedankt voor je leuke kaartje, dat zou ik nu zomaar vergeten.

Elle-Jeanne zei

Super leuke vakantie kaart Angelique.
Leuk bedacht.
Succes met alles.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Zo te lezen hoef jij je echt niet te vervelen met de renovatie, klussen en helpen met verhuizen.
Gelukkig weet je ook nog tijd te vinden om mooie kaartjes te maken. Deze voor Remco is weer erg mooi geworden! En wat een toeval dat hij zo goed bij de challenge van K&K past!
Groetjes van Henriët

Hetty P. zei

Wat een leuke, zomerse kaart heb je gemaakt voor Remco, heerlijk genieten in de zon met een ijsje ...
Wat een drukte allemaal bij jullie, gelukkig kan je nu weer gaan opbouwen.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het grappige tafereeltje erop wat zit de hamster daar lekker te genieten van zijn ijsje
fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie, en lekker hoor een nieuwe badkamer
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Remco gemaakt. Fijn dat jullie een lekker vakantie week hadden. Jullie hebben het maar druk met verhuizingen en klussen… veel succes ermee . Groeten Trijntje

Diny zei

wat een drukte bij jullie Angelique....maar je hebt wel nog kans gezien om een kaartje te maken....wat mooi gedaan!
Groetjes en succes met alles,
Diny

Frederika zei

Een superleuke kaart. Heerlijk om er even tussen uit te zijn. Natuurlijk vervelend dat er dan thuis weerveen schoonmaakklus op je ligt te wachten.
Groeten Frederika

Martha zei

Mooi kaartje Angelique
Slim om tijdens zo'n verbouwing op vakantie te zijn
Nu kun je er uitgerust tegenaan
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een mooi gaaf kaartje Angelique.............gr karin

Ellen zei

Erg leuk dit kaartje Angelique, die hamster is enig en natuurlijk met een ijsje erop hihi, hij blijft fan hè…ik vind het ook heerlijk hoor!
Nu weer even aan de klussen, sterkte ermee!
Groetjes Ellen

De Breimeisjes zei

Een gezellig blogje vol met nieuws! Jee, wat wordt er veel geklust in huizen nu bij jullie!
Heel leuk, de kaart die je voor Remco gemaakt hebt, super vrolijk!

karin zei

Leuk kaartje met het hamstertje erop.
Karwei ze! Straks ben je weer aan vakantie toe na al dat klussen 😊
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Dat klinkt goed, jullie vakantie! En nu er weer tegenaan, succes met de douchecabine! Erg leuke en vrolijke kaart met de leuke hamster met vakantieplannen!

De Hobbykamer van Petra zei

Wat hebben jullie een leuke vakantie gehad en leuke dingen ondernomen. Fijn dat je badkamer gedaan werd terwijl je weg was. Even schoonmaken en genieten dus....

Je kaart is vrolijk en heel zomers. Grappig om een eekhoorn met een ijsje te zien.


Lieve groet, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor Remco. Echt tof gedaan hoor. Leuk met de hamster met een ijsje. Een echte Remco kaart.
Klinkt als een fijne 2 weken vrij. Gezellig hoor, alles wat je gedaan hebt. Heerlijk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Je bent lekker druk geweest met zowel leuke als minder leuke dingen. Maar als alles weer een plekje heeft gekregen, zul je er best heel blij mee zijn.
Wat heb je een enige kaart voor Remco gemaakt. Knap hoe je iedere keer weer wat weet te verzinnen voor hem.
Sterkte met verbouwen en schoonmaken.
xxx Margreet

Elizabeth zei

Ik vind het zo lief dat jullie voor elkaar een vakantiepakketje maken...
Je kaart is gaaf, en ja... dat een ijsje niet kan ontbreken dat weten we intussen! Die Remco..
Maar wat een georganiseer allemaal, zowel voordat je weg ging als nu weer...
Daar komt veel bij kijken! Maar het is wel heerlijk als straks alles klaar is en je zoon ook in het nieuwe huis kan wonen.
Enne... ik hoop op nog meer vakantienieuws...!

Caroline Cards zei

Super gave kaart voor Remco. Jullie hebben gelukkig ook leuke dingen gedaan in de vakantie. Voor nu dan succes met opruimen en poetsen!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Ja. Dat was een volle vakantie! Misschien heb je wel het gevoel dat je veel langer vakantie had, met al die leuke dingen. Dat het al 14 dagen geleden is van onze kletseldate.....
Ik hoop dat het bij jou in huis snel weer aan kant is. Ben je tevreden over het sanitair? Wel lekker alles fris en nieuw..
Je kaart voor Remco is heel leuk met de AH hamster met ijs... hihihi... het zal ook eens niet.
Je mag zo van het ene in het andere huis aan de gang! Succes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dan heb je het zeker heel druk gehad maar ook met gezellige dingen lees ik wel. Je kaart vind ik heel komisch met die ijsjes smikkelende hamster naast zijn mooie koffer. Succes met klussen in de warmte.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Heel leuk weer deze kaart.
Zo leuk dat jij altijd rekening houdt met wensen van de ontvanger.
Daar wordt het nog persoonlijker van.
Kreeg jij ook een mooie kaart bij je pakketje??

Crea Astrid zei

Een mooie kaart heb je voor Remco gemaakt, past ook goed bij het weer van van de week.
Leuke dingen gedaan op je vakantie.
Succes met het klussen.

Groetjes, Astrid.

Trudy zei

Wat een super leuke kaart voor bij het pakketje!
Zo te lezen heb je het aardig druk met alles!
Succes en groetjes, Trudy

juffrouw Ooievaar zei

Een super leuke kaart, dat je toch nog tijd hebt gezien om een kaart te maken.
Verhuizingen, renovaties, er komt een hoop bij kijken, succes nog.
Groetjes Anita

!neke zei

Heel leuk met die hamster !!!!
Wat een drukte bij jou !!
Maar wel een nieuwe badkamer...
groeten Ineke