zaterdag 1 juni 2024

Nieuwe uitdaging bij Cheerful Sketches

 Vandaag is het alweer 1 juni en daarom tijd voor een nieuwe uitdaging bij Cheerful Sketches. Voor mijn voorbeeldkaart koos ik voor de digi Cornflowers van één van onze sponsors Sheep Ski Design. Ik maakte er een beterschapskaart voor de voorraad van. 


Korenbloemen zijn meestal blauw en daarom veel blauw op de kaart. De digi kleurde ik met potloden (Caran d'Ache Pablo) de papiertjes komen uit een oud blokje van Craft Sensations. De margrieten en tekst zijn stansen van Marianne Design.

De nieuwe sketch is weer een heel leuke:


We hopen op heel veel inzendingen, je maakt kans op een prijs van één van onze sponsors, maar ook op een gastdesignerplaats waarvoor je een digi krijgt opgestuurd.

26 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi fris kaartje Angelique..........gr karin

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

karin zei

Mooi kaartje met deze leuke digi.
Fijn weekend,
Karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de mooie ingekleurde bloemen.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Prachtige kaart Angelique
Mooi ingekleurd
Liefs Martha

Marjolijn van Elsberg zei

Altijd handig in de voorraad, mooi kaartje!

Ellen zei

Heel mooi gemaakt en gecombineerd…ik houd van korenbloemen!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart Angelique. De korenbloemen zijn prachtig. Mooie schetsuitwerking. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. De blauwe kleuren heb je mooi bij elkaar gezocht. De witte bloemen passen er erg goed bij.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je met de nieuwe schets gemaakt. Mooi kleurwerk en heel leuk DP.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart. Bloemen doen het altijd goed op een kaart, ik vind de korenbloemen heel mooi!

Frederika zei

Een prachtige blauwe kaart. Mooi die zomerse bloemen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de mooie stempel leuk de blauwe kleuren
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Mooi fris beterschapskaartje in deze kleur.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooi kaartje in deze kleuren.
Groetjes Miranda

Daphne zei

Leuk hoor, mooi gekleurd en het combinatie met het vele blauw vind ik goed gekozen.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met schitterende korenbloemen Angélique. Leuke sketch weer.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart de sketch is ook mooi.
groetjes Alma

joke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge en zo mooi gekleurd.
Fijn weekend.
Groetjes Joke

Nelleke zei

WoW wat een mooie frisse kaart. Prachtig die korenbloemen, die had ik in mijn trouwboeket. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel mooi zo in die blauwtinten en je kleurwerk is weer gaaf.

carla zei

Een hele mooie digi heb je hiervoor gebruikt en mooie bijpassende papiertjes.
Echt prachtig.
Groetjes,
Carla

marian zei

Een prachtige kaart met korenbloemen.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Prachtige kaart. Leuke digi en het papier past er mooi bij.
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart zeg. Wauw. Heel erg leuk gedaan met die digi. Echt heel mooi. Leuke challenge weer.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Een kaartje naar mijn smaak... het zullen de kleurtjes en de bloemetjes wel zijn die me zo aanspreken...:)