donderdag 11 februari 2021

Dingen waar je blij van wordt

 Van bloggen word ik blij! En van knutselen, van haken, lieve mensen om mij heen, de vogeltjes in de tuin, fijne contacten en... er is zoveel waar ik blij van word! In dit geval van een kaartje dat leuk geworden is en dat ik wel 4 verschillende producten op één kaart kon verwerken die ik nog niet eerde gebruikt had (creatie 12 van mijn uitdaging). Ik begon met het gereedschap (deze kreeg ik van Remco, van mijn jongste kreeg ik een andere set gereedschap, die komt nog aan bod). Ik bedacht mij dat ik het borduurkarton (karton met gaatjes), dat ik een aantal jaren geleden had gekregen, mooi kon gebruiken als gereedschapsbord en dat pakte inderdaad heel leuk uit.


Ik gebruikte designpapier uit het zelfde blokje als de vorige kaart (hé, weer ruitjes, ik link daarom ook deze kaart bij Knutsels en Kadootjes)

Met Kerst kreeg ik ook de stempelset met creatieve teksten, deze paste er perfect bij. Het stukje papier knipte ik met een figuurschaar. Er miste nog iets; ha, ik had nog een ongebruikt stanssetje van schroeven e.d., wel al uitgeprobeerd, maar nog nooit op een kaart gebruikt, het bleek het juiste "puntje op de i".


17 opmerkingen:

Daphne zei

Ja hoor, je zit al aan #12, hoe leuk!!
Wat heb je dat leuk gevonden, dat borduur papier als bord gebruiken waar het gereedschap aan hangt, het is net echt.
De tekst vind ik heel leuk, daar ga je vast veel vaker kaartjes mee opleuken.

Hobbyrita zei

Zo zie je maar, wat nieuwe dingen uitproberen, nieuwe materialen die dan ook nog een prachtig resultaat geven! Meer moet dat niet zijn!

zeeuwsmeisje zei

Wat leuk weer geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave stoere kaart Angélique. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
Lieve groetjes Miranda

Aankleedpopje zei

Goed bezig!

Henriët zei

Wat een stoere kaart!
Groetjes van Henriët

Catherine zei

Je wordt er gelukkig van als je dingen doet die je blij maken, een top tekst op een hele creatieve kaart. Ik kan nog veel van je leren wat kaarten maken betreft. Groetjes, Catherine.

GerJanneke zei

En ik word blij van je kaartje! Wat een gaaf exemplaar, Angelique. Die borduurkaart als gereedschapbord, zo gaaf.
En de kleine moertjes en schroeven ok zo gaaf. Je hebt zo te lezen nog best veel wat nieuw ligt te wachten...
Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

casa crea d' emilia zei

Wat een gave kaart Angelique. Heel erg stoer geworden. Je gaat echt goed met je eigen uitdagingen. echt super.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Trijntje zei

Leuke mannenkaart Angelique. mooie tekst. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat veel leuke details, inderdaad heel leuk met dat gaatjeskarton! En die schroeven en moeren en zo, echt super leuk geworden.

Doris knippenenplakken zei

Super leuke mannenkaart.
Fijn weekend, groetjes Doris

Elizabeth zei

Ja, dit is een leuke kaart voor een handige man. Het is altijd moeilijk om voor mannen iets te maken, vind ik.
Het borduurkarton doet het zò leuk als achtergrond.

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaartje met dat leuke gereedschap, gaaf dat gaatjes karton
groetjes ellen

Sandra zei

Wat slim om dat borduurkarton te gebruiken!
Ik word altijd blij van jouw lieve reacties op mijn verhaaltjes. Dankjewel!😘

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie veelzijdige kaart, echt een super cadeautje, zoveel liefde en aandacht in een kaart, dat zie je :)
Groetjes Anita

ineke zei

een geweldige mannenkaart is het geworden !