vrijdag 26 februari 2021

Tekststempels

 Volgende week heb ik weer een kaart voor een cliënt nodig, dit keer was het een beetje lastig om wat leuks te bedenken. Tot ik dacht aan een lopende challenge, gelukkig was ik nog op tijd voor de challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog. Ze willen daar een tekststempel-kaart zien met het thema feest.



Ik denk dat het wel duidelijk is hoe oud deze meneer wordt, haha. Hij houdt van bloemen en (tuin)planten én van een goed glas whisky op zijn tijd.

Bij Mijn Hobbyhonk Challenges vragen ze een mannenkaart, dus daar link ik hem ook.

Fijn weekend!

15 opmerkingen:

Martha zei

Mooie kaart Angelique!
De vorm is ook leuk en vrolijke kleuren bij elkaar!
Daar zal die meneer blij mee zijn
Liefs Martha

Elizabeth zei

Mannenkaarten zijn lastig om te maken vind ik... Nou, als je weet dat de fles wel eens op tafel komt, heb je iets concreets.
Wat zullen je cliënten toch blij zijn met de kaarten die je speciaal voor hen maakt!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk idee met al die teksten leuk vorm is het
groetjes ellen

marmarel zei

Een heel geslaagde mannenkaart!
Groetjes, Marijke

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart weer! Zo bijzonder dat je voor je cliënten zulke persoonlijke kaarten maakt!

Diane zei

Wonderful fun card design.

Hugs diane

Henriët zei

Super leuke kaart en een heel leuk modelletje. De leeftijd is inderdaad overduidelijk.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Het is een heel gaaf kaartje Angelique. Leuk al die stempels! En de grote 82 valt echt meteen op, hahahaha...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superfeestelijk en wat een leuk model. Mooie kleuren Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Prachtige tekststempelkaart Angélique. Leuk model heb je gemaakt.
Dank je wel voor je deelname aan KIC
Groetjes Renate DT

Trijntje zei

Leuke fleurige kaart voor deze meneer die 82 jaar wordt. Groeten Trijntje

Bianca van Tilburg. zei

Wauw wat een prachtige kaart.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel liefs Bianca XX
KIC DT member

blauwruitje zei

Ik zeg goed gelukt weer.

casa crea d' emilia zei

Wat een gave kaart Angelique, Echt zo mooi gemaakt.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nicolette zei

Hele leuke kaart.
Leuk dat je meedoet bij KIC
groetjes Nicolette DT