dinsdag 9 februari 2021

Ik geef je een roosje

 Ik maakte alvast een kaart voor een cliënt van mij die binnenkort jarig is, de achternaam is Kat, dus tsja, ik kon er niet omheen, toch?


Eerst had ik ook grotere, dubbele bloemetjes om en om met de kleine bloemetjes, maar dat werd veel te druk. Die heb ik er dus weer af gepeuterd en er kleine bloemetjes voor in de plaats geplakt.

De woordstansen heb ik van donkerroze cardstock en groen rubberplaat gestanst en op elkaar geplakt.

Het leuke achtergrondpapier komt uit een blokje dat ik gekregen heb, het is van Sissix en volgens mij al behoorlijk oud. Maar het is geruit en daarom wil ik deze kaart linken bij Knutsels en Kadootjes.

En omdat er ook een CAT op staat, link ik hem bij Creatief met Hobbyshop Daantje.

13 opmerkingen:

Daphne zei

Ja, daar "moet" je dan iets mee he, met die achternaam ;-)
Zo'n lief kaartje, het katje is een schatje (hee, dat rijmt)
Deze ligt mooi alvast klaar.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat toepasselijk zo. Echt heel erg leuk. Die kattenmal vind ik zo leuk, ik heb hem ook besteld hihi. Wat een vrolijke kaart, daar zal je cliënt vast blij mee zijn.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kaart met een leuk fleurig ruitje Angélique. Die cliënt geeft deze kaart vast een mooi plaatsje.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Heel leuk gedaan dit kaartje...lekker vrolijk toch! Leuke kattenstans!
Groetjes Ellen

Elizabeth zei

De achtergrond en de roos passen perfect bij elkaar. En idd... de achtergrond is al druk genoeg. Maar je kaart is top geworden!

Margaret zei

Lief kaartje voor jouw cliënt. En zo persoonlijk.

Fijne dag, Margaret

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart!

Bernadet zei

Toevallig hier op je blog beland Angélique. Wil gelijk even zeggen dat ik dit een prachtige kaart vind.
Goeie match... achternaam/kaart;)

GerJanne zei

Ja, dat ligt dan voor de hand! Heel leuk gedaan en het eerste wat ik dacht toen ik je kaart zag: hee geruit!
Dus dat had ik goed gezien. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke vrolijke kaart voor de jarige.
Groetjes Doris

Sofie zei

Tof, zo'n zelfgemaakte kaart én uniek!

Groetjes Sofie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige poes leuk idee de roos in zijn pootjes
leuk dp papier
groetjes ellen

Hermien zei

Super leuk kaartje. Bedankt voor het meespelen bij K&K.

Groetjes Hermien