maandag 22 februari 2021

Valentijnskrans

 Ik stuurde voor Valentijnsdag eens een kaart naar mijn ouders als verrassing, dat doe ik eigenlijk nooit. Ik kwam op het idee, omdat ik de prachtige krans van Marianne Design heb, hiervoor nog ongebruikt (creatie 15, van mijn eigen uitdaging).


Ik bracht de emboste delen op kleur met memento inkt, net als de randen van het houtdessinpapier. Wat takjes, bloemen en 2 harten mochten de krans opfleuren. Op het takje mistletoo met pearlmaker lichtgroene balletjes gemaakt.

Mijn ouders waren er heel blij mee.

En dan nog een leuk nieuwtje: ik ben winnaar bij "Mijn Hobbyhonk Challenges" met deze kaart: 


En ik mag ook nog gastdesigner zijn, zo leuk! Dit is mijn eerste keer, dus ik ga extra mijn best doen.


10 opmerkingen:

Ria, zei

Wat een prachtige kaart weer, en wat leuk dat je gewonnen hebt. Succes ermee!

De Breimeisjes zei

Wat leuk, gefeliciteerd! En het was ook een super leuke kaart.
En de kaart voor je ouders is ook prachtig, super lief idee om hen een kaartje te sturen! Dat zijn toch juist de dingen die het nog een beetje leuk maken; gezellige post!

Elizabeth zei

Gastdesigner... leuk! Ik vond het ook een heel leuk kaartje, maar ja.. dat zijn ze allemaal. Maar soms knalt er nog iets bovenuit!
De kranskaart vind ik ook heel mooi; zoals de bloemetjes zijn opgebouwd en de blaadjes lijken wel echt...

Crealice zei

wat een prachtige kaart met de krans voor je ouders. Hoe leuk om gastdesigner te zijn! Gefeliciteerd met deze mooie eer.

Trijntje zei

Wat heb je krans leuk opgemaakt . Gefeliciterrd met je winnende kaart. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel lief idee om je ouders een kaart te sturen met Valentijnsdag. Doe ik nooit omdat mijn moeder dan jarig is, dus die krijgt er sowieso eentje. Maar de krans is heel mooi en natuurlijk zijn ze er blij mee..
Wat leuk dat je won bij MHH! Succes met het gastdesignerschap.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Die is echt zoooo mooi. Ik wil die krans ook eigenlijk nog hebben maar wil voorlopig even niks kopen. haha. Wat zullen je ouders blij zijn met zo'n krans. Echt super tof ook dat je gewonnen hebt bij de challenge. Gefeliciteerd. Ik ben heel benieuwd naar je creatie :-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Een kaart voor Valentijn naar iemand sturen die je lief vind, ik doe dat ook vaak!! Niet perse naar je liefde, maar naar een vriendin, zus, ouders, familie, enz.
Prachtige kaart met de krans, veel kleine details, maken het 1 geheel.
Gefeliciteerd met je gast disignerschap 🥰
Succes, komt helemaal goed!!

Doris knippenenplakken zei

Wouw....die is echt prachtig, mooie kleuren en bloemen.
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die krans prachtig gedecoreerd Angélique, het is een plaatje en zo leuk tegen die "houten" achtergrond. Gefeliciteerd met je toppertje en leuk dat je gast-designer mag zijn, dat komt vast goed.
Lieve groetjes Miranda