zaterdag 12 februari 2022

Condoleancekaart

 Ik had een condoleancekaart nodig voor mijn vriendin en haar man, ook dit soort kaarten maak ik het liefst zelf.



Deze keer gebruikte ik geen witte of zwarte basiskaart, maar een van kraft.
Hierop kwam een zwart vierkant waarvan ik de randen opruwde, daarop weer een kraft vierkant met ook opgeruwde randen, waarop ik eerst met Memento inkt en een achtergrondstempel (Joy) een tekst stempelde,  daar overheen stempelde ik met Versafine Clair een libelle.
Op de basiskaart stempelde ik een mooie zorgvuldig gekozen tekst en een tak.
Diezelfde tak met een los blaadje ernaast stempelde ik ook op de envelop. 



15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heel sfeervol
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige sfeervolle kaart, mooie stempels gebruikt.

Henriët zei

Heel mooi gedaan! Geen makkelijke kaarten om te maken maar het wordt altijd erg gewaardeerd.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Mooie stijlvolle sterkte kaart, Angelique
Het komt mooi uit op kraft
Liefs Martha

blauwruitje zei

Het is een mooie kaart geworden.

De Hobbykamer van Petra zei

Mooi en stijlvol Angélique. Het hoeft ook niet altijd gemaakt te worden met spulletjes van Marianne Design.

Lieve groet en een fijn weekend.

De Breimeisjes zei

Erg mooi gemaakt!
Stijlvol en er zit weer zoveel liefde en aandacht in verwerkt!

karin zei

Mooi stijlvol kaartje.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie stijlvolle condoleance kaart Angélique. Mooi zoals je de envelop bijpassend hebt gemaakt en je hebt hele mooie stempels gebruikt vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ik maak ze nooit condoleance kaarten dat vind ik zo moeilijk om van te voren te maken. Past het wel bij de persoon denk ik dan en als je ze nodig bent is de tijd weer tekort om te maken. Ga er toch eens over denken! Het is een mooie stijlvolle kaart geworden! Jij hebt lekker geshopt bij Hobby Vision .... wouw dat zijn heel veel uren hobbyplezier!!!
groetjes Gerie

Elizabeth zei

Mooie kleur van de kaart; wit is vaak zo hard. Ik vind de kaart mooi vorm gegeven en passend voor zo'n situatie!

GerJanne zei

Ja, dat wordt ook vaak bij condoleance gewaardeerd een kaart die zelf gemaakt is. En deze is mooie n ook heel mooi en subtiel hoe je de enveloppe hebt gemaakt!

Corrie zei

Mooi gemaakt

Trijntje zei

Wat een mooie neutrale condoleance kaart. Ik maak ze ook altijd zelf. En altijd heb ik er een paar in voorraad. Vind het moeilijk om ze te maken als het nodig is… het wordt zeker gewaardeerd een zelf gemaakte kaart. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Een hele mooie troostrijke kaart maakte je Angelique,zal zeker gewaardeerd worden xx