donderdag 17 februari 2022

Kerstkaart met de lay-outmal

 Jullie hebben hem vast vorige week wel bij mijn geshowde aankopen zien liggen: de ronde lay-outmal van Marianne Design. Vanaf het moment van uitkomen had ik een oogje op hem, maar hij was mij te duur, want zou hij wel genoeg gebruikt worden? Nu ik toch met cadeaubonnen aan het shoppen was sprong hij snel in mijn mandje en wat is hij leuk! Ik heb er nu een kerstkaart mee gemaakt, daar vind ik hem heel geschikt voor, maar wellicht zal hij ook voor andere gelegenheden gebruikt gaan worden.


De plaatjes komen net als het dp uit een blok van Craft Sensations. Het ophangoogje heb ik een groter gaatje gegeven, zo lijkt het meer op het kroontje van een kerstbal, het is net als de tekst gestanst uit een goudkleurige verpakking. De dennetakjes zijn ook nieuw en net als de strik van Marianne Design. 

En zo heb ik er weer een kerstkaart bij, joepie! Ik ga hem linken bij 52 Weeks to Christmas.

26 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou maar goed dat je hem aangeschaft hebt Angelique want je maakte er een hele leuke kerstbal….uhh kaart van xx

Irene zei

Hij is énig met die leuke figuurtjes er in, super aankoop Angelique! Ken jij het blog van NobodyElse? Héél véél leuke tips met Action-spulletjes maar ook onwijs veel leuke haak-diertjes!!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layoutmal, leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt.
ik heb de vierkante en ben daar erg blij mee je kan er zoveel mee varieren
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstballenkaart heb je gemaakt met je nieuwe layout mal Angelique.
Leuke details heb je erin verwerkt en mooi dp gebruikt met de leuke sneeuwpop.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Super leuke kaart in deze kleuren! Goeie aanschaf, want de layoutmal kun je echt overal voor gebruiken.
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Leuke kaart heb je gemaakt met je nieuwe mal, Angelique. Ik herken je twijfel, maar soms is een mal leuk genoeg om te hebben, ook al gebruik je m maar af en toe...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Scraptastisch zei

Hier zal je veel plezier mee krijgen want deze stans is zo'n mooie basis voor heel veel thema's!
Enig kerstkaartje heb je gemaakt met de mooie plaatjes van craft sensations! fijne dag verder Angelique!
Groetjes Gerie

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik heb precies hetzelfde als jij met deze mal, vroeg mij wel af of die vaak gebruikt wordt. Hij staat nog wel op mijn verlanglijstje, zeker nu ik jou leuke kaart zie hihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Leuke kerstbalkaart Angelique
Mooi gemaakt met de nieuwe mal!
Liefs Martha

Trudy zei

Super leuke gezellige kaart met de ronde mal! Ik zal hem ook weer eens gebruiken!
Groetjes Trudy

carla zei

De kerstbol met al die vakjes is een hele mooie.
Je hebt er iets leuks van gemaakt.
Die gaan we waarschijnlijk nog veel terugzien.
Groetjes,
Carla

Annemarie en Merit zei

Hier ga je echt geen spijt van krijgen , want ohhh wat is die mal leuk, Ik had hem ooit voor Merit gekocht...maar toen ze uit het huis ging, kreeg ik er weer eentje van haar...daar kun je niet zonder ma!! en echt hij wordt zovaak gebruikt.
Het is een enig kaart die je hebt gemaakt!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Prachtige kaart heb je met de nieuwe stans gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

karin zei

Leuk kaartje met deze leuke snijmal. Een mooie om restjes mee te verwerken.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Je hebt een mooie kaart met je nieuwe mal gemaakt. Je kan er veel verschillende kaarten mee maken.. Dat gaat Je vast lukken. Veel plezier ermee.
Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Hij is heel leuk geworden mooi papier gebruikt, hihi dacht dat ik daar alleen last van had er er zomaar iets in het mandje lag, gelijk heb je veel plezier er mee.

!neke zei

Heel leuk zo !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Een heel erg leuke kaart Angélique. Vind ook de plaatjes supergoed erbij passen. Mooi hoor.

Lieve groet, Petra

Henriët zei

Het is zo'n leuke mail om mee te werken. Je hebt er nu een erg leuke kerstkaart mee gemaakt. Ik weet zeker dat er meer gaan volgen!
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Echt heel leuk, deze kaart! Wat een goede aankoop!

Nancy Soetaert zei

toffe kerstkaart, goeie aanschaf die cirkelmal. Ik kon em tweedehands kopen, heel blij mee, kan voor zoveel gebruikt worden...
groetjes
Nancy 52WTC

Doris knippenenplakken zei

Super leuke ronde kerstkaart Angelique.
Groetjes Doris

GerJanne zei

Jaaa... hij is ook superleuk. Ik heb hem ook, moet nodig weer eens voor de dag gehaald worden.
Het effect is zo gaaf. Jouw kerstexemplaar is heel goed gelukt...

Daphne zei

Ja, super leuk is die stans!
Wat een gezellige kerstkaart!
De dennentakjes zijn ook geweldig, dat ga je ook een hoop plezier van hebben, let maar eens op.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om er een kerstbal van te maken Angélique, hij is superleuk geworden. Je hebt leuke plaatjes gebruikt om de vakjes te vullen. Het ophangoogje met dennentakjes maakt hem helemaal af. Van deze stans ga je vast nog veel plezier hebben en wij ook hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolein zei

Hij is hartstikke leuk! Ik vond hem onlangs op Marktplaats, dus ik ga er ook binnenkort mee aan de slag. Superleuke kaart! Groetjes Marjolein