maandag 28 februari 2022

Verjaardagskaart die niet naar Ellen ging

 Vandaag viert Ellen haar verjaardag en ook haar wilde ik een kaartje sturen terwijl ik haar niet ken. Ik bedacht mij dat het misschien wel leuk zou zijn om een kaart te sturen die juist heel anders is dan zij zelf maakt.
Tijdens mijn vakantie had ik bij Hobby Vision ook een stans van een kop en schotel gekocht, hij was enorm afgeprijsd. Ik zag toen in gedachte meteen het kopje vol met bloemetjes en nu had ik een goede gelegenheid om dat idee uit te voeren.
En dus...


Ik vind hem heel leuk geworden.

En toch zei een stemmetje in mijn hoofd:"die past niet bij Ellen"
Ik heb toen een andere kaart voor haar gemaakt, ook leuk vind ikzelf, maar totaal anders, die zien jullie morgen.

Bovenstaande kaart gaat in de bak met voorraadkaarten, maar eerst link ik hem nog bij Creative Sketchy Girls , want daar willen ze bloemen op je kaart zien en die zijn er genoeg.

Gelukkig is het euvel van de grote reactieschermen voorbij, ik kan weer op normaal formaat reageren. Linken gaat wel nog steeds op een omslachtige wijze, maar dat zal binnenkort ook wel verholpen zijn. 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met de mooie bloemen, benieuwd naar de kaart vanmorgen.

Martha zei

Wat een leuk kaartje Angelique
Ik herken wat je zegt, soms passen de kaarten niet bij een persoon, ook al ken je ze niet goed,
Fijn dat je dat zo aanvoelt
Dat kopje met bloemetjes is schattig, ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt gemaakt voor Ellen
Fijne dag liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Ik heb dat kopje ook en wist niet zo goed wat ik ermee moest. Maar dit vind ik echt super tof bedacht. Een hele mooie kaart weer voor de voorraad.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Super mooie kaart met een kopje gevuld met deze leuke bloemetjes!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart voor Ellen gemaakt. Erg leuk een kop vol met kleine bloemetje. Vrolijk. Ik wordt niet altijd vrolijk van blogger op de i-pad krijg ik soms geen verbinding.. nu weer alles goedkeuren...Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het kopje vol bloemen wat een leuk idee en met de vrolijke kleurtjes vind ik ook heel mooi als verjaardagskaart.
heel erg bedankt voor je mooie kaart met je schattige konijntjes helemaal in stijl met feestmutsjes mijn man was er trouwens ook weg van wat een mooie stempel van de boom die erop staat weetje welk merk dat is??
De vrolijke konijntjes staan te pronken op de boekenkast tussen de andere kaartjes
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart! Leuk zo'n kopje vol met bloemetjes. Ben nu wel heel nieuwsgierig wat je voor Ellen hebt gemaakt.
Groetjes van Henriët

Annemarie en Merit zei

aha jij hebt ook weleens van die stemmetjes, ja dan verdwijnt het hier ook in de voorraadbak.
Maar het is een hele mooie kaart, en vaak wat je zelf niet maakt vind je ook heel mooi, gewoon het idee dat iemand voor jouw aan de slag is gegaan,,,,
Maar we wachten op morgen, kijken wat Ellen heeft gekregen.
Liefs Annemarie en Merit.

De Breimeisjes zei

Leuke kaart: een kopje vol bloemen!

karin zei

Een mooi kaartje vol met bloemen Angelique. Prachtig gemaakt. Ben benieuwd naar je ander kaartje morgen.
groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi bloemenrijk geheel Angélique. Leuk zo in die kop en schotel. Hier nog steeds grote reageerschermen :(
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Heel leuk met die bloemen in het kopje !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Heel leuk, zo'n kopje vol met bloemen.
Bloemen zijn sowieso altijd vrolijk voor een kaart.
Leuk gemaakt hoor.
Ik heb gisteren nog geprobeerd om "op de ouderwetse" manier te linken naar dat lukte nog niet.

Doris knippenenplakken zei

Zo leuk gedaan met het kopje en de mooie bloempjes erin.
Knap gemaakt, groetjes Doris

Sarah zei

Hey Angélique! Ik loop zo achter met bloglezen... Maar ik heb nu even wat teruggelezen. Ook bij jou is het spannend afwachten.... Ik heb vandaag mijn nichtje nog voor de allerlaatste keer gezien met dikke buik, morgen is de uitgerekende datum. Wie zal eerst zijn? Ik had ook last van die grote reactieschermen vorige week op sommige blogs 😔. Lieve groetjes 😉