zaterdag 26 februari 2022

Kaart voor Ank

 Gisteren was Ank jarig. Ik weet niet zoveel over Ank, ik volg haar nog niet zo lang, maar ik weet wel dat ze veel verjaardagskaarten verdient en dus stuurde ook ik haar een kaart.

Ik vond de sketch van Kaartjes Inspiratie Challengeblog  heel geschikt. Ik heb wat rondgesnuffeld op het blog van Ank om te zien van welke kleuren en stijl ze houdt, dat blijkt best divers te zijn, dus heb ik de kaart een beetje neutraal gehouden.



 
Het roze was in het echt wat "minder roze".
Ik hoop dat Ank heel veel kaarten heeft mogen ontvangen.

Deze kaart link ik bij Creative Sketchy Girls 
, voor de challenge "bloemen op je kaart"
Nog even, dan zal mijn kleinzoon geboren worden, ik ben zo benieuwd naar hem. Volgende week is de uitgerekende datum, zo spannend!

Fijn weekend iedereen!

21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de sketch zo leuke met de roze kleurtjes en leuke details
wat spannend dat je oma wordt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart voor Ank het is prachtig papier en wat spannend oma worden, fijne dag.

Scraptastisch zei

Mooie kaart voor Ank, wat lief dat je haar één hebt gestturd!
Je wordt Oma!!! dat is zo hartstikke leuk...nu nog wel spannend hè omdat je aan de zijlijn staat en wachten duurt lang, maar ineens is het dan toch zover! Goed weekend!
Groetjes Gerie

De Breimeisjes zei

Mooie kaart!

O, gisteren was mijn "uitgerekende datum", 22 jaar geleden :-) Zoon heeft gewacht tot 5 maart, een dikke week later! Spannende tijden, vast alle goeds gewenst!

Diny zei

Wat een super leuke kaart heb je voor Ank gemaakt Angelique!
Het is ook een leuke sketch he!
Groetjes Diny

Martha zei

Mooi felicitatiekaartje, Angelique
Leuk met dat vakje voorop
Liefs Martha

carla zei

Een prachtige kaart in mooi zacht roze.
Schitterend gemaakt.
Leuk vooruitzichten en aftellen maar. Heel spannend.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Voor mij zou dit een perfect kaartje zijn, wat issie leuk.
Dat roze en groen, ik hou ervan.
Maart ja, ik hou ook van lila, van zilver, van druk, van CAS van, van, van...... een zendgemachtigden kaart is altijd leuk!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie fleurige felicitatie-kaart voor Ank gemaakt en met bloemen zit je volgens mij altijd goed. Leuk met het losse label erbij. Spannend hoor dat de geboorte zo dichtbij is.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Super leuke kaart voor Ank met de zoete kleurtjes.
Groetjes Doris

Henriët zei

Mooie kaart voor Ank. Lief dat je haar ook een kaart stuurde.
Volgens mij wordt iedereen om mij heen ineens oma. Leuk joh! En ook wel een beetje spannend denk ik. Succes met wachten.
Groetjes van Henriët

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kaart. Goed dat het je lukte. Ik vind het ook erg moeilijk een kaart te maken voor iemand die ik niet of nauwelijks ken.

Lieve groet, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Knap hoe je dat doet zonder dat je iemand echt heel goed kent. Het is je heel goed gelukt geloof ik, wie wordt nou niet blij van zo'n mooie kaart.
Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

Elly zei

Prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Je maakte een prachtige kaart voor Ank,leuk met haar leeftijd Angelique.
Oooo je krijgt een kleinzoon, wat spannend!! Fijne zondag xx

Renate zei

Prachtige kaart, Angélique.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate

Monique zei

Wat een prachtige kaart voor Ank.
En wat spannend, je kleinzoon komt binnenkort op de wereld!
Nog eventjes wachten dus...
Lieve groetjes, Monique

Nicolette zei

Heel mooi, leuk dat je de sketch een slag gedraaid hebt.
Leuk dat je meedoet bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Elizabeth zei

Het is een mooie kaart voor een vrouw!
Ja, die spanning kan ik wel snappen...

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje voor Ank! Leuk dat haar leeftijd erop staat!
Wat spannend dat je kleinzoon bijna geboren gaat worden!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart voor Ank gemaakt. Ik hoop ook dat ze veel kaarten heeft ontvangen nu ze het niet kan vieren. Spannend hoor... We zullen het wel lezen hier wanneer de kleinzoon er is
Groeten Trijntje