maandag 10 oktober 2022

33 jaar

 Vandaag is de zoon van Remco jarig, het lijkt mij wel duidelijk hoe oud hij is geworden.

Ik vond het dit keer lastig om een kaart voor hem te maken. 
Als eerste pakte ik er een papierblok bij waarvan ik weet dat hij de kleuren en de patronen mooi vindt. De sketch van Cheerful Sketches Challange Blog hielp mij verder op weg. Omdat ik graag kaarten persoonlijk maak heb ik er nu groot zijn leeftijd op gezet.
Ook de lopende challenge van Knutsels en Kadootjes heeft geholpen om de kaart tot stand te laten komen: ik emboste de achtergrond van de leeftijd en de tekst met een passend embossingfolder, de tekst maakte ik met embossingpoeder en de heattool.


Zien die cupcakes er niet verrukkelijk uit?

24 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een prachtige feestelijke kaart maakte je voor de jarige job Angelique.
De kleuren matchen mooi, ik vind de leeftijd erop ook altijd zo leuk en persoonlijk xx

Irene zei

Leeftijd er op altijd goed, een toffe kaart!!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een prachtige feestelijke kaart is dit weer. De cupcakes zien er echt heeeeeel lekker uit. Nomnom. Haha. Je kaart is weer goed gelukt hoor, de jarige job is er vast blij mee.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Henriët zei

Gefeliciteerd met de jarige.
Altijd leuk om de leeftijd op een kaart te zetten en de cupcakes zijn ook zo lekker vrolijk. Een mooi geheel.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een mooie kaart voor de jarige!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke cupcake dp om van te smullen leuke kleuren en leuke details
groetjes ellen

Diny zei

Het is een hele mooie kaart geworden Angelique....ondanks dat je het moeilijk vond!
Groetjes Diny

De Breimeisjes zei

Het water loopt me in de mond!

Elizabeth zei

Ik krijg zelfs trek van die cupcakes!
Altijd leuk om een getal groot op een kaart af te beelden, en vaak ook een goed beginpunt.

Trijntje zei

Het is een hele mooie feestelijke kaart geworden voor de zoon van Remco.Soms is het lastig om iets te bedenken. Je bent goed geslaagd hoor. Groeten Trijntje

marja kenter zei

Het is een mooie kaart geworden die zal hij vast mooi vinden.
Fijne dag en groetjes

Trudy zei

Hele leuke kaart voor een 33 jarige! Altijd leuk om de leeftijd erop te zetten!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon en ja soms is het lastig om iets te bedenken maar taartjes zijn altijd goed toch?! Lekker feestelijk kaartje heb je gemaakt Angelique.
xx Gerie

Martha zei

Heel mooi dit felicitatiekaartje, Angelique,
Die cupcakes zijn....om op te eten, heel leuk!
Liefs Martha

Gina zei

Een leuke kaart met de grote cijfers en het cupcakejes-papier ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Nou dat is een kaart die mij enorm inspireert! Dank je! Je zult het wel zien, denk ik...
Het is echt ene superleuk kaart en dat papier is gaaf, he? Ik heb dat blok uit en die cupcakes zien er echt lekker uit.

Daphne zei

Het is niet te zien dat je er wat lastig aan begonnen bent.
Het is heel leuk.
Onze sketch is goed te doen hé, deze maand, het leent zich perfect voor jongens/mannen kaarten.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches

karin zei

Leuk met de cupcakes erop en de leeftijd in het groot. Mooi kaartje heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Margaret zei

Prachtige kaart. Echt een feestje om naar te kijken.

Fijne dag, Margaret

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet te zien dat je het lastig vond om een felicitatie-kaart te maken Angélique. Het is een vrolijke feestelijke kaart geworden.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

nog van harte met je zoon...
een vrolijk en "lekker" verjaardagskaartje.
Liefs Annemarie en Merit

Ingrid's Scrapfrutsels zei

prachtige kaart, met de leeftijd erop. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Monique zei

Hij is super deze embossingkaart.
Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

GerJanne zei

p.s. En natuurlijk dank je wel voor het meedoen bij Cheerful en K&K!