donderdag 20 oktober 2022

Nog meer hertjes in de sneeuw

 De kerstkaart van deze week heeft ook een plaatje uit de adventskalender van Marianne Design van vorig jaar met een hertje in de sneeuw, net als die van vorige week. Deze keer heb ik het gecombineerd met designpapier van Studio Light en de sketch van de facebookgroep van Hobbyshop De Egel.

Natuurlijk link ik de kaart ook bij 52 Weeks to Christmas 


Het schijfje echt hout heb ik tijdens de vakantie in een winkel in Duitsland gekocht. De basiskaart heb ik nu eens van donkerbruin dp uit een groot kerstblok van Craft Sensations van wat jaren geleden gemaakt. Het is heel mooi bedrukt met een soort glitterlijm in een chique motief. Op de foto ziet het er links groen uit door de lichtval, als je er recht naar kijkt ziet het er bruin uit met een subtiel groen/blauw/bruin glittertje. 

Momenteel heb ik niet zoveel inspiratie, helaas want er komen een aantal verjaardagen aan. Gelukkig heb ik de kaart voor Ellemijn haar 3e verjaardag wel al klaar, maar ja, die laat ik pas zien na haar verjaardag (nu kan ik er lekker lang zelf naar kijken, want ik vind hem zelf heel leuk, haha).

22 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp en leuke details en mooie plaatje je inspiratie komt vanzelf weer terug hoor
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hij is schitterend en een mooi model en tja ik hou heel veel van hertjes dus voor mij een topper!

GerJanne zei

Hoi Angelique,
wat een chic papier is dat! Ik zie het goed hoor. En in het echt natuurlijk nog veel mooier.
Het is een heel leuke kaart met dat boomschijfje. Valt meteen op. Vind jij het ook altijd zo leuk om in het buitenland te kijken naar knutselspullen? EN die inspiratie komt vast wel weer!

Irene zei

Aan deze kaart is echt niet te zien dat je even géén inspiratie hebt, hij is prachtig en leuk dat echte schijfje er bij!
XxIrene

Franciens Haakwerk zei

Mooie sfeer heeft deze deze kaart. Komt door kleurgebruik denk ik. En inspiratie....soms gewoon even helemaal niets doen. Groet Francien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend mooie chique kaart. Mooi met dat bruin. En dat boomschijfje past er precies bij. Ik snap helemaal wat je bedoeld van die geen inspiratie hebben. Heb ik ook nogal last van deze week. Komt wel weer. Haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtig kerstkaartje, Angelique
Heel mooi die plaatjes en ook het dp is erg chique
Succes met het vinden van je knutsel inspiratie!
Liefs Martha

Henriët zei

Wat een mooie kaart! Het dp past heel mooi bij het plaatje. En het bruine papier van de achtergrond ken ik. Dat ligt hier ook nog te wachten.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Angélique, altijd leuk om elders in knutselwinkels te snuffelen. De inspiratie zal vast weer terugkomen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wat een pracht van een kaart! Dat achtergrondpapier is heel mooi en dat schijfje hout een superleuk detail!

groetjes van Ank

Marijke zei

Een heel mooi kaartje met dat hout erbij! Leuk gedaan en mooi in combinatie met het papier op de achtergrond! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Trudy zei

Leuke kaart en wat origineel dat echte stukje hout!
Die inspiratie komt vast wel weer!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een mooie kaart Angelique....je hebt heel leuk papier gebruikt en het hert is een echte blikvanger!
Groetjes Diny

gerrie zei


Mooie kerstkaart Angelique. Is weer eens wat anders met dat DSP erachter. Groeten, Gerrie.

Elizabeth zei

Ik vind al je kaarten mooi, maar deze springt er wel uit voor mij!
Wat een sterke match van papier en plaatje en dan dat schijfje hout er nog bij...

Jantine zei

Mooie kaart, Angélique, leuk dat echte schijfje hout. Het past allemaal zo mooi bij elkaar!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gina zei

Mooie kaart in wit en houttinten. Leuk afgewerkt met het ronde boomschijfje. Groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart. Wat leuk het schijfje hout. D3 inspiratie komt vast wel weer.. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Ondanks je gebrek aan inspiratie is deze kerstkaart toch erg mooi geworden Angelique.
Tja je hebt soms van die tijden….komt vanzelf weer,lekker even aan toegeven xx

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kerstkaart Angelique leuke details.
Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Mooie kaart! Nou, je hebt vast ook nog wel wat op voorraad. En anders hoop ik dat je inspiratie snel weer terug is!

Daphne zei

Goedemorgen.
Deze kerstkaart heb ik gemist, maar gelukkig zien ik het nu nog, want wat issie mooi.
Volgens mij heb ik dat papierblok (van de basiskaart) ook. Wat een goed idee om er een basis van te maken.
Jammer dat je geen inspiratie hebt, komt dat misschien omdat je twijfelt of je nou wel of niet je hobby kamer wil verhuizen (interne verhuizing)? Misschien zit je daar teveel met je hoofd?
Wat mij altijd helpt is lekker veel blogs bezoeken en op Pinterest kijken en dan gaat de dip vanzelf weer weg.
Wel leuk om te lezen dat je de kaart voor Willemijn zelf zo mooi vindt, nu kan je er nog even van genieten.