dinsdag 25 oktober 2022

In plaats van het robotje

 In mijn vorige blogbericht liet ik een kaart zien die toch niet verzonden werd naar de persoon waar ik hem in eerste instantie voor had bedoeld. De kaart die het wel werd laat ik vandaag zien, het is een heel andere kaart geworden.


Een stuk stoerder toch? Deze kaart past veel beter bij de ontvanger en werd erg gewaardeerd.

Vorig weekend was ik met mijn jongste zoon naar Remco (heerlijk, weer eens samen op stap), we gingen namelijk zaterdag naar Groenlo, want daar werd de slag om Grolle nagespeeld en was het centrum van het stadje voor de gelegenheid terug in 1627 gebracht. Het was zo gaaf (ondanks dat ik er een paar jaar geleden ook was), de re-enactors sliepen en leefden gedurende 3 dagen in het stadje in historische kampementen, het was een drukte van belang. Overal brandden vuurtjes waarop eten werd gekookt zoals men dat vroeger ook deed. Het gevecht op het slagveld ging er "stevig" aan toe, uiteraard met diep respect voor elkaar. De deelnemers uit heel veel landen gaan op zulke evenementen als een grote familie met elkaar om, zo mooi. 
Ook de zoon van Remco was er met zijn vrouw en Ellemijn, wat de dag nog mooier maakte. Het was een heel geslaagd weekend met heel veel genietmomentjes.

13 opmerkingen:

Elizabeth zei

Dit is idd een totaal andere kaart, maar hoe gaaf en stoer! Ik vind hem er-rug leuk...
Heerlijk zo'n dag weg met elkaar. Ik kan me herinneren dat je zoon van oude kostuums en geschiedenis houdt, ja toch?

Freubelmina zei

Nou dit is een hele stoere kaart Angelique, goed dat je je bedacht had..
Klinkt als een heerlijk uitje, fijn dat jullie zo genoten hebben xx

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met de stoer leeuw, dat was genieten voor jullie zo`n weekend.

Daphne zei

Nou, inderdaad, héél stoer, deze kaart.
Leuk hoor, met de tekst erbij.
En de poot afdruk is net de toevoeging die het geheel kompleet maakt.
Wat leuk, jullie uitje, ik denk dat jullie je ogen hebben uitgekeken!!!!
Zoiets zie ik wel eens op tv en bedenk dan altijd dat dat in het echt zien vast heel erg indrukwekkend moet zijn.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een stoere kaart. Mooi geworden hoor. Gaaf plaatje.
Klinkt als een goed besteedt weekend. Gezellig hoor zo samen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Prachtig stoer kaartje, Angelique
Dat is bijzonder zo'n weekend terug in de tijd, voorheen woonde ik vlakbij kasteel loevesteijn, daar houden ze ook zulke weekenden, ik vind dat ook heel mooi, maar stiekem ook wel blij dat ik nu leef....
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere leeuw erop
wat gezellig zo'n uitje met je zoon, fijn dat je zo hebt genoten
groetjes ellen

Margaret zei

Even echt terug in de tijd gaan en de geschiedenis meebeleven. Echt bijzonder.
Deze kaart is echt stoerder dan die met de robot al vond ik die ook gaaf.

De Breimeisjes zei

Mooie stoere kaart!
En dat klinkt inderdaad interessant en super geslaagd, dat uitje van jullie!

GerJanne zei

Wat leuk dat je daar geweest bent! En het klinkt als en weekend met een gouden randje.
Je kaart is leuk! En als jij zegt dat hij beter bij de ontvanger past, dan geloof ik je meteen! Deze is wat stoerder!

Caroline Cards zei

Een leuke kaart! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het weekend. Lijkt me een hele belevenis om daar bij te zijn!
Groetjes, Caroline

Anoniem zei

Wat goed dat jij nog steeds blogt! Mijne bestaat niet meer. Toevallig belandde ik nu op de jouwe, ik ben namelijk je pet met klep aan het haken uit 2012! Zo leuk. Wist niet eens meer dat jij die toen ontworpen hebt. Hij is wel groot en sloughy maar toch erg leuk. En lekker warm. Voor op de fiets he..😊 Groetjes Pauline

Trijntje zei

Leuke kaart met dit stoere plaatje. Fijn dat je zeer geslaagd weekend had met je familie en aanhang. Groeten Trijntje