donderdag 13 oktober 2022

Hertjes in de sneeuw

 Het is donderdag, het is mij weer gelukt om een kerstkaart te maken die ik natuurlijk link bij 52 Weeks to Christmas 

Ditmaal heb ik mij laten leiden door de lopende challenge op het Marianne Design Challengeblog, het is de bedoeling dat je de sketch gebruikt. 
Sketches kunnen heel handig zijn, maar deze vond ik op één of andere manier toch wel lastig, ik moest goed kijken. Ook moet je uiteraard minimaal 3 producten van Marianne Design gebruiken, ik heb slechts 3 producten gebruikt die niet van MD zijn, te weten de basiskaart, het kraftpapier en het stukje raffia.


De gebruikte materialen van MD zijn pretty paper bloc Berry Christmas, CA3104 Snow paper, adventkalender plaatje, CS1069 tekst, CR1398 vogels, LR0650 gras (hier omgetoverd tot ijspegeltjes bij gebrek hieraan), LR0680 boomstronk en LR0772 bomen XL.

De berken en het tekstbordje heb ik van kraft gemaakt waarop ik gesso heb aangebracht met een kwastje. Verder heb ik alle randjes van de rechthoeken en het plaatje van gesso voorzien. De boomstam heeft een schorsstructuur gekregen m.b.v. een middelbruin kleurpotlood, helaas ziet het er op de foto nogal donker uit, ik krijg het niet beter.

35 opmerkingen:

Freubelmina zei

Hartstikke leuke kerstkaart met het mooie bos-tafereel, ik vind de vogels ook erg leuk in de bomen xx

Anita van Deur zei

Ohh wat een lief plaatje mooi verwerkt op je kaart!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart.
Mooi bedacht met de bomen op deze manier.
Fijne dag,
Hetty

Elizabeth zei

Gras omgetoverd tot ijspegels; dat heb je slim bedacht!
Wat een mooi winterkaartje is dit.

Margaret zei

Zo knap van je dat je iedere kaart bijzonder maakt. Deze kerstkaart is weer een topper.

Martha zei

Prachtig kerstkaartje Angelique
Mooie details!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de sketch je hebt er een leuk winters tafereeltje van gemaakt met het hertje tussen de bomen en andere leuke details
groetjes ellen

Franciens Haakwerk zei

Deze is erg mooi, fijne kleuren. Laten we hopen op een witte kerst, groet Francien

gerrie zei


Ik vind de bomen juist heel erg leuk, want erachter kan je ook het een en ander doen. Enfin, een leuke kaart geworden. Groeten, Gerrie.

Trudy zei

Super mooi kaartje en wat een lief plaatje, leuk die bomen op de achtergrond!
Ik vond de sketch ook wat lastig terwijl ik er ook meestal geen problemen mee heb, kwam ook een beetje door de grote maat van de kaart denk ik.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi om een bos tafereeltje te maken met de sketch, je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt maar het is een hele mooie warme kerstkaart geworden Angélique.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Leuke kaart hoor, ik word helemaal blij van die vogeltjes ;-)

groetjes van Ank

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met inderdaad een moeilijke sketch, vind ik ook.
Groetjes van Marian.

De Breimeisjes zei

Ik heb eens even gekeken bij de challenge waar je aan meedoet. Ook leuk om te zien wat anderen maken met dezelfde opdracht.
Je hebt weer mooie details, prachtige kerstkaart.

Anoniem zei

Een mooi kaartje met die mooie bomen. Dat plaatje past er mooi bij. De vogeltjes zijn ook leuk gevonden. Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Een hele mooie schetsuitwerking.knap bedacht. Leuke details en materialen heb je gebruikt . Groeten Trijntje

Irene zei

Goed gelukt Angelique, roze met kraft is heel mooi en de vogels in de bomen leuk detail!
XxIrene

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een prachtige kerstkaart weer. Echt mooi gedaan. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt. Erg goed gelukt.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Tineke zei

Prachtige kaart.
Liefs van Tineke

!neke zei

Super mooi !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

carla zei

Een hele mooie kerstkaart.
Die heb je weer leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kerstkaart, leuke achtergrond.
Groetjes Doris

Marjolein zei

Dat is een mooie kaart geworden. Mooi plaatje en goed gecombineerd. Leuke uitwerking van de sketch. Groeten Marjolein

GerJanne zei

Super gedaan zeg! Een heel mooie uitwerking van de sketch vind ik het

Jantine zei

Heel mooi gemaakt, Angélique. Heel knap hoe je de sketch hebt toegepast!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

Wat knap gemaakt.
Hele leuke verwerking vd sketch.
Wat een mooie hertjes, ze hebben iets romantisch vind ik.

Henriët zei

Mooie kerstkaart. Heel leuk zoals je de sketch verwerkt hebt.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design challenge blog

juffrouw Ooievaar zei

Mooie kaart, ook weer leuk, een roze kerstkaart :)
Leuk dat je het zo goed kan volhouden om mee te doen met de challenge.
Groetjes Anita

Aniet zei

Mooie kerstkaart Angélique in niet-traditionele kleurtjes,
bedankt voor het meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Anita zei

Wat een mooie uitwerking van mijn sketch Angélique.
Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Wybrich zei

Prachtige kaart.
Bedankt voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Judith zei

Prachtig kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet met onze "Sketch" Challenge.
DT Marianne Design Challenge Blog
Groetjes van Judith.

De Hobbyzolder zei

Mooie kaart is het geworden
Leuk dat je meedoet met de “Sketch” Challenge
Groetjes Cecile
Marianne Design Challenge Blog

Sarah zei

Heel sfeervol x