vrijdag 21 oktober 2022

Robotkaart

 Een kaart die uit mijn tenen moest komen, zo leek het,  deze kaart met robot. Voor ik aan deze kaart kon beginnen heb ik heel lang nagedacht wat voor kaart ik wilde maken.
Uiteindelijk koos ik voor het robotje van Marianne Design. Ik heb de mallenset al een aantal maanden, in de uitverkoop gekocht, maar nog niets mee gedaan, dit was het moment! Een robotje is meestal van metaal en dus dacht ik aan spiegelkarton. Ik kwam daartussen oranje holografisch karton tegen dat ik perfect vond: met hartjes die, als je het karton beweegt, groter en kleiner worden. Prachtig voor het lijfje! Zilver spiegelkarton met een ruitmotief en zwart cardstock completeerde de robot.
Ik bedacht mij dat ik een embossingfolder met tandwielen heb, dat past er goed bij, ik maakte er de achtergrond mee en ik bewerkte het nog licht met inkt.


Rondom nog wat sterretjes, een gestanste papierklem en bordjes met de boodschap in de "handjes" en ik vond hem af. 
Hieronder heb ik twee foto's uit verschillende hoeken naast elkaar gelegd zodat goed te zien is hoe het hart op het lijfje meebeweegt.


Geinig hè?
Ik appte de foto naar Remco, die vond hem leuk, yes!
Ik appte de foto ook naar mijn jongste, die was ook enthousiast! Tot ik erbij zei voor wie de kaart bestemd was.... hij vond de kaart niet bij die persoon passen, veel te speels.

Ik heb er een "nachtje over geslapen" en toch maar een nieuwe kaart gemaakt, want mijn zoon had gelijk. 
Deze kaart gaat in de voorraadbak en zal vast nog eens van pas komen, want leuk vind ik hem wel. Misschien bewaar ik hem wel voor Nevv, dat zou heel goed kunnen.
Maar eerst mag hij nog meedoen aan de challenge van Knutsels en Kadootjes  vanwege de geëmboste achtergrond.

24 opmerkingen:

carla zei

Een leuk robotje.
Daar heb je een mooie kaart mee gemaakt.
Speels toch niks mis mee ?
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Super leuke kaart en je hebt de robot leuk gemaakt.
De kerstkaart van gisteren is prachtig.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Helemaal top deze kaart, niets mis mee, hij komt zeker nog goed van pas bij iemand anders.

Irene zei

Alles even leuk aan deze kaart, gaaf met die geembosste achtergrond en super cute robotje dat geheid op een heel goede bestemming terecht gaat komen!
XxIrene

Martha zei

Echt een leukerd deze laart, Angelique
Goed dat je even hebt overlegd met de achterban, ik vind ook dat een kaartje toepasselijk moet zijn
Komt vast nog wel van pas!
Liefs Martha

Trijntje zei

Het is een leuke kaart met deze mooie robot. Goed geslaagd.. je hebt er straks vast een plekje voor. Want de kaart is echt leuk. Groeten Trijntje

Daphne zei

Pff, ja, soms heb je van die kaarten....
En als dan ook nog je zoon zich ermee gaat bemoeien......tja.
Als het niet goed voelt kan je het ook beter niet versturen, dan is het effect weg.
Ik vind het een super, SUPER leuke kaart, maar ik denk wel dat het leuk is voor een (stoer) kind, dus niet voor een wat ouder iemand.
(Zo heb ik mijn kaart met de uil vorm, voor Jesse, wel aan heb gegeven, maar achteraf vind ik die eigenlijk ook wat te kinderachtig, voelt toch niet goed dan)
Ben wel benieuwd wat je nu wel gemaakt hebt voor de persoon voor wie deze kaart wel, maar later dus toch niet was🙃

Doris knippenenplakken zei

Vrolijke leuke robotkaartjes.Fijn weekend, groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met het kleurrijke robotje leuk met de geemboste achtergrond en leuke details
daar kun je vast wel iemand blij meemaken
groetjes ellen

Elizabeth zei

Het is niet te zien dat deze kaart uit je tenen moest komen... Wat vind ik hem leuk en alles zo gaaf bij elkaar gezocht.
Maar het is gewoon zo; soms heb je inspiratie en gaat het vanzelf en de andere keer kost het je de grootste moeite!

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke

Anoniem zei

Ik vind hem super gaaf hoor en zeker speels maar idd niks mis mee!
Groetjes Ellen G

Henriët zei

Super leuke kaart met deze robot. Ik heb deze stans ook net nieuw. Moet hem nog gaan gebruiken. Leuk idee om holografisch karton te gebruiken. Geeft een leuk effect.
Groetjes van Henriët

De Breimeisjes zei

Heel leuk, die achtergrond is er ook perfect bij!

karin zei

Leuk kaartje met de robot erop. Leuk gemaakt met dat spiegelkarton.
Dat kan altijd voor de verjaardag van een jongetje.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke robot Angélique, heel gaaf met dat holografische papier. Wel lief dat je zo eerlijk geadviseerd werd.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hahaha, wat grappig! Maar goed dat je zoon het zei! Het is een ontzettend leuke kaart!
Die embossingfolder past er perfect bij, inderdaad. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor de embossing challenge van K&K.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly

Colien zei

Heel leuke kaart, hartstikke stoer!
Bedankt voor je deelname aan onze embossing-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Mooi met die embossing. Prachtig. Wat lastig soms he, als je niet weet wat je moet maken. Dat komt vast vanzelf weer ;-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Wat een leuke jongenskaart, ik vind hem geweldig gemaakt.
Jammer dat hij werd 'afgekeurd' maar je vindt er vast wel een goede bestemming voor.

groetjes van Ank

Margaret zei

Superleuke kaart. Ik kan me niet voorstellen dat een kaart te speels kan zijn. Maar ik ken dan ook niet de persoon voor wie je deze kaart maakte.

Fijn weekend, Margaret

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind 'm erg leuk! Tja en wanneer past een kaart goed bij iemand? Dat is en blijft altijd iets wat je in twijfel brengen kan. Kun je met deze niet meedoen bij de MD challenge of zijn dit geen 5 dingen van MD op de kaart?

Ik vind 'm leuk en de achtergrond maakt 'm mooi af!


Lieve groet, Petra

PS: ben even wat stiller. De pijn is niet te verdragen en dan blijf ik weg van internet.

Freubelmina zei

Ik mis mijn reactie dus nog maar een keer: wauwie wat heb je dit mooi gemaakt en wat past dat mooie spiegelkarton erbij, alsof het hiervoor gemaakt is…xx