donderdag 27 oktober 2022

Kerstkaart week 43

 Vandaag laat ik weer een nieuwe kerstkaart zien.

Ik heb digi "eskimo kisses" (geen idee wie de ontwerper is, wie het weet mag het zeggen, dan kan ik het hier vermelden) ingekleurd met potloden (Caran d'Ache, Pablo).
Daarbij heb ik wat designpapier gezocht, een "houten" bordje gemaakt waar ik de tekst op stempelde en sneeuwsterren uit sneeuwpapier gestanst. Beetje schuiven met alles tot het naar mijn zin was en zie hier het resultaat:


Natuurlijk link ik deze kaart ook weer bij 52 Weeks to Christmas , de grote drijfveer achter mijn groeiende stapel kerstkaarten.
Het bevalt mij heel goed om elke week een kerstkaart te maken, dat ga ik volgend jaar weer doen. Dus dames van 52 Weeks, bedankt!

Heeft iemand misschien een goede tip voor mij om te voorkomen dat ik niet meer weet waar een digi vandaan komt? Gek genoeg zetten veel illustrators hun naam er niet onder en ook niet in de digitale titel. Hoe slaan jullie ze op?

17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart en wat hebben de lieve eskimo meisjes mooi jassen aan Angelique xx

GerJanne zei

Hoi!
Hij komt me heel bekend voor, maar ik weet het zo niet.
Als ik een digi win (kopen doe ik ze niet eigenlijk) maak ik een mapje op mijn laptop, geef de map de naam van de ontwerper/winkel en doe ze daar in. Dat doe ik nu een paar jaar en dat bevalt me goed. Maar deze is denk ik al heel oud...wel heel leuk.
Je kaart is enig!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een ontzettend leuke kaart. Je digi is echt te schattig. Echt prachtig. Ik werk niet met digi's dus ik zou het niet weten haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margaret zei

Schattige kerstkaart met neuzende Eskimo's. Je hebt er weer een feestelijke kaart van gemaakt.

Fijne dag, Margaret

Franciens Haakwerk zei

Weer zo,n leuke kaart. Wat heb jij toch veel inspiratie iedere keer, chapeau! Kerst blijft fijn thema. Met groet Francien

Martha zei

Ah wat een lief koppeltje, Angelique
Mooie kerstkaart heb je ervan ge,maakt!
Nee sorry,ik kan je niet helpen gebruik bijna nooit digitale stempels
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige digi, ik weet ook niet van wie deze is. Mo Manning heeft een soortgelijke maar die eskimo's zijn wat molliger hihi. Een mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt Angélique en die eskimootjes zijn mooi ingekleurd.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en leuk dat je volgend jaar weer meedoet.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

carla zei

Een hele mooie kerstkaart.
Leuk met de eskimo's.
Groetjes,
Carla

Trudy zei

Super schattig dit leuke stelletje! Mijn printer is niet geschikt voor digi stempels want met het inkleuren geeft dat vlekken dus ik kan alleen echte stempels gebruiken.
Dus ik kan je ook geen tip geven helaas.
Groetjes Trudy

Elizabeth zei

Schattig plaatje! een lief kaartje is daardoor geworden...

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart weer!

Diny zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Wat een gezellige leuke kerstkaart Angelique!
Groetjes Doris

Henriët zei

Wat een leuke kerstkaart. Leuk om naar een verliefd stelletje te sturen.
Ik kan je niet helpen met je vraag over digi's want die heb ik niet.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een gezellige kerstkaart met dit leuke stelletje eskimo’s. Kan je niet helpen met tips over digi’s. Ik werk er niet mee… misschien moet je mallen maken met de naam.? Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een heel leuk kerstkaartje.
Geen idee van wie deze digi is, maar ik zet de digi's op de PC in een mapje met de naam van de maker!
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke kaart Angélique. Ik herken de afbeelding helaas niet al vind ik 'm wel erg leuk.

Als ik één digi of meerdere win maak ik een mapje aan op mijn laptop met die naam van de ontwerper van de/deze en stop daar dan de digi('s) in. Momenteel gebruik ik zo goed als geen digi's meer en gebruikt wel regelmatig de MD plaatjes zoals je al kon zien op mijn blog.

Lieve groet, Petra