dinsdag 30 mei 2023

3 jaar na het maken

 Hè hè,  eindelijk kan ik deze kaart laten zien, deze kaart maakte ik al 3 jaar geleden, maar kon hem toen niet geven.
Het zit namelijk zo: 3 jaar geleden zou mijn jongste zoon met mijn broer naar Italië gaan, maar net een dag voor vertrek kwam Corona in beeld en werd het sterk afgeraden om naar Italië te gaan. Het is maar goed dat ze toen besloten niet te gaan, want enkele dagen later werd er helemaal niet meer gevlogen en hadden ze niet meer normaal terug kunnen komen.
Nu is de reis opnieuw gepland en kon ik eindelijk de kaart (met nog steeds hetzelfde biljet van Remco erin) geven. Het Fiatje 500 heb ik enkele dagen geleden toegevoegd, die heb ik in Den Bosch gekocht. Het leuke is dat ze in Italië precies zo'n autootje hebben gehuurd.



Aan het kleurwerk op de voorkant is wel te zien dat de kaart 3 jaar geleden gemaakt is. Gelukkig kleur ik nu iets mooier met potlood.
Ik deed er nog wat snoep voor onderweg bij. Hopelijk hebben ze een fijne vakantie.
De kaart werd in ieder geval al goed ontvangen.

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Die Corona toch en nu eindelijke de reis maken. De kaart vind ik heel leuk en toepasselijk en wat een gave auto stans. Om terug te komen op de Engelse kerstkaart, aan Engeland heb ik mijn hart verloren het voelt als thuiskomen iedere keer als ik daar ben. Ging er als kind en later als volwassene heel vaak op vakantie. Fijne dag.

Freubelmina zei

Wat een leuke kaart en heel fijn dat je hem eindelijk hebt kunnen geven.
Wat heb je de tekst ook mooi geschreven Angelique xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke details heb je gebruikt leuk dat je deze kaart 3 jaar hebt bewaard en dat je hem nu kan gebruiken
groetjes ellen

Martha zei

Ha Angelique
Deze kaart is goed bewaard gebleven, wat leuk zo'n Italië trip
En de kaart is leuk!
Liefs Martha

Annemarie en Merit zei

wie wat bewaard....kijk de kaart komt nu goed van pas en is heel leuk voor de Italie gangers...
Liefs Annemarie en Merit

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend gave kaart. Heel mooi gemaakt zeg. Wat een geluk dat je hem alsnog kunt geven. Oh, die fiat 500 is ook zo leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Zoooooo zeg jij kan goed bewaren en misschien nog wel knapper, iets terug vinden!! Ik zou zijn kaart na 3 kaart echt helmaal kwijt zijn, haha.
Wat issie leuk zeg.
En zelfs het geld er nog in, daar gaan de mannen vast zo'n heerlijk, echt Italiaans ijsje van kopen !!

Margreet zei

Haha, die kaart is inmiddels bejaard, maar nog steeds leuk en heel toepasselijk. Zo zie je maar, wat in het vat zit, verzuurt niet!
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart en wat een bijzondere gelegenheid! Mooi dat ze de reis nu toch maken, hopelijk wordt het een fantastische trip!

Kaartenkraam zei

Wat leuk dat ze nu alsnog kunnen gaan.
Leuke kaart heb je voor ze gemaakt en dat fiatje maakt het helemaal af!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Hele leuke kaart. Mooi aangekleed voor dit uitstapje. Leuk in de Italiaanse stijl. Het gaat vast leuk voor hun worden daar in Rome.Groeten Trijntje

carla zei

Dit is een hele toffe kaart.
La Bella Italia is er helemaal op aanwezig.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Behalve dat het een heel leuk kaart is, is het ook nog een heel lieve kaart! Zo goed over nagedacht! En alles klopt eraan en zeker het Fiatje! Mmmm... een cadeauvader, wat een mooie benaming!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik dacht even dat er een kaart 3 jaar onderweg was geweest maar hij lag te wachten. Een leuke kaart voor de reizigers met toepasselijke afbeeldingen. Leuke benaming " cadeauvader".
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuke kaart en wat fijn dat ze deze reis nu alsnog kunnen maken. Supergaaf!
Je kaart heeft covid goed overleeft....anders kon je 'm nu niet laten zien en de Fiat 500 past er perfect bij.

Lieve groet, Petra

Anoniem zei

Geweldig hoe je dit hebt gemaakt…superleuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

joke zei

Wat een leuk verhaaltje en fijn dat hij nu eindelijk gegeven mag worden, leuk hoor de Fiat 500 erop.
Groeten Joke

juffrouw Ooievaar zei

Dit is wel een bijzondere kaart geworden met een bijzonder verhaal.
Gelukkig gaat het nu dan toch echt gebeuren :)
Goed dat je de kaart bewaard hebt.
Groetjes Anita

Frederika zei

Wat leuk dat de kaart nu eindelijk gegeven kon worden. Dat maakt de start van de reis toch speciaal. Groetjes Frederika

Christine W zei

Wat een leuke kaart!