donderdag 18 mei 2023

Bestelde kerstkaart (4/8)

 Ik maakte nog een kerstkaart voor de bestelling, de bedoeling is een totale serie van 8 verschillende kerstkaarten met de dieren van Eline Pellinkhof (Marianne Design). Ik wil ze in juni meegeven aan Remco, hij ziet zijn kennis dan, dat scheelt portokosten naar België. De hele serie is al klaar, ik laat de overige kaarten in de loop van de tijd wel zien.

De ijsbeer mocht een kerstboom halen op de ski's. Eerst wilde ik heel graag de set met ski's van Marianne Design, maar op een gegeven moment zag ik dat die niet geschikt zijn om een diertje op te zetten, omdat ze zijn gevormd alsof je ze recht van voren ziet. Ik ontdekte dat een onderdeel van de Friese doorlopers van MD wel de goede vorm en maat hebben, dus dat zijn voortaan bij mij de ski's voor de diertjes. Het stokje van een lollie (ook MD) doet dienst als skistok.


En omdat er daarna nog een ijsbeer op ski's langs kwam, heb ik er voor mijn eigen voorraad ook nog een kaart bij.


Natuurlijk link ik mijn kerstkaarten weer bij 52 Weeks to Christmas 

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaartjes, de ijsbeer durft het goed aan op zijn skies en tegelijk de kerstboom vasthouden. Leuk idee om een ander onderdeel van een stans te gebruiken. Fijne dag.

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes met deze schattige sneeuwpop!
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een toffe kerstkaart weer. Ik vind dat je het echt fantastisch bedacht hebt. De ijsbeer op de ski's geweldig. Blijft leuk dat je zoiets op bestelling mag maken. Heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Haha, geweldig!!
Hier hou ik van, een stans gebruiken voor iets anders.
Zo probeer ik ook wel eens naar mijn stansen te kijken, maar het lukt niet altijd.
Maar die heb je echt zo leuk bedacht!!
Ik vind het schattige, hele leuke kaartjes.

Henriët zei

Wat een leuke kaarten met die lieve beer op zijn ski's. Goed idee zeg hoe je die ski's hebt gemaakt.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Wat zijn ze beide leuk Angelique en je maakte een slimme creatief oplossing xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze superleuk Angélique, jij weet steeds echt leuke tafereeltjes te bedenken en te maken. Hele mooie en leuke kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Superleuke kaarten en handig opgelost die ski's

groetjes van Ank

Anoniem zei

Superleuk allebei…die beer is echt zo gaaf! Top om er een serie van te maken, dat geeft zo leuk vind ik!
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de handige ijsbeer wat kan ie goed skien met 1 hand ik hoop dat hij de kerstboom niet verliest
groetjes ellen

karin zei

Echt leuk die ijsbeer met een kerstboompje. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een superleuke kaarten wat een mooi idee de beer op ski’s. . Hij haalt mooi een boom uit het bos. Ik onthou dit even. Want dit zoooo mooi. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Beregoeie kaarten! Goed bedacht, met die Friese doorloper en dat stokje!

Caroline Cards zei

Leuke kaarten met een gezellig tafereeltje.
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Och, wat een gezellige kaarten met die leuke ijsberen. Je hebt de ski's goed opgelost.
xxx Margreet

De Hobbykamer van Petra zei

Hoe verzin je het? En ja...ik begrijp ook dat de ski's van MD hiervoor niet geschikt zijn. Dit heb je fantastisch opgelost en erg creatief gedacht. Leuk hoor.

Lieve groet, Petra

marian zei

Wat een super leuk idee, om de beer op de skies te zetten en mooie creatieve oplossing om die andere spullen te gebruiken.Het is een geweldig leuke kaart geworden.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuk die beer op ski's met de kerstboom, Angélique! En wat handig dat er 2 langskwamen, heb je er zelf ook meteen eentje!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Frederika zei

Ze zijn heel leuk. Een hoog knuffelgehalte.
Groeten Frederika

!neke zei

Super leuk zijn ze !!!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

GerJanne zei

Heel gaaf, deze kaarten. En slim om de kaarten mee te geven. Zou anders best wat kosten om op te sturen. Het is echt niet normaal meer...

joke zei

Twee geweldige kaartjes heb je gemaakt en goed opgelost hoor de skies.
Groetjes Joke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart met de beren op de ski's en de kerstboom in de poot..mooi dat je ook gelijk voor jezelf een kaartje hebt gemaakt, als je dan toch bezig bent is het minder moeite..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Martha zei

Prachtige kerstkaarten Angelique
Zo leuk met dat ijsbeertje op de ski's
Ook slim om zo de portokosten te besparen
Liefs Martha

juffrouw Ooievaar zei

Weer twee leuke kaarten :)
Wel handig dat je op je blog schrijft waar je de ski’s van gemaakt hebt, ik zou dat nooit kunnen onthouden;)
Afgeven is inderdaad een goed idee, de portokosten naar België zijn behoorlijk.
De kaart voor je cliënten die hun hond in moesten laten slapen is heel mooi en erg attent van je.
Groetjes Anita

Doris knippenenplakken zei

Het zijn twee super mooie knuffel kerstkaarten. Groetjes Doris