donderdag 4 mei 2023

Bestelde kerstkaart (3 / 8)

 Er is weer een kaart klaar voor de bestelling, dit keer vroeg ik de mol (ook al een nieuwe set) om te poseren. Nu had het juist gesneeuwd en stond er een kerstboom precies op de plek waar de mol een kijkje boven de grond kwam nemen.


De hoop sneeuw en de sneeuwvlokjes maakte ik van het snowpaper van Marianne Design (waarna alles weer onder de glitter zat, hahaha). De tekst heb ik met Versamark en witte embossingpoeder gemaakt, de rand van het dp (3 maal raden welk merk) heb ik met gesso ingesmeerd en bestrooid met fijn wit glitterpoeder. De neus van de mol is fluweelzacht; op het papier waaruit ik het stanste zitten grote stippen van fluweelachtig materiaal, daar paste het puntje van de neus precies op. De strik heeft feestelijke glitterstreepjes.

Natuurlijk link ik deze kaart weer bij 52 Weeks to Christmas 

Ik heb mijn best gedaan mijn bericht vandaag iets langer te maken, want Wilma had juist een kop koffie erbij gepakt om uitgebreid te lezen gisteren en GerJanne was juist vroeg opgestaan in haar vakantie om mijn blog te lezen, whaha! Hopelijk heeft Margreet juist vandaag meer tijd om te lezen, grinnik!

31 opmerkingen:

Freubelmina zei

O wacht …ik schenk even een nieuw kopje in 😛
Wat een schatje is deze kaart met de leuke mol Angelique, dit papier herken ik zeker wel want kijk maar naar mijn kaart vandaag xx

Anita van Deur zei

Hij is enig meneer mol met de kerstboom op zijn hoofd, leuk tekst erbij heel mooi dit kaartje.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kerstkaart weer. De mol is ook weer zo leuk. Prachtig gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Leuk hoor, al die glitters en fluweel en en en kort gezegd: feestelijke details.
Wat een lieve kaart. Haha dat boompje op zijn koppie, grappig!!
Oh wacht, ik heb weinig tijd, moet nog een hele blog lijst lezen, ben er gisteren niet aan toe gekomen, maar als jouw berichtje kort was lees ik nu even terug....

Daphne zei

🤪🤣

Martha zei

Ha die Angelique
Wat een grappig geinig kerstkaartje
Met weer een leuk verhaaltje erbij!
Mooi gemaakt!
Fijne dag liefs Martha

Annemarie en Merit zei

Geweldig deze kaart met meneer mol op zijn KERSTBEST!!!
liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige mol leuk de kerstboom op zijn koppie
ja glitters daar weet ik alles van heb een keer een potje laten vallen je vond echt door het hele glitters daarna
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Geweldig wat een leuke kerstkaart, zo leuk die kerstboom op zijn koppie en de kleuren zijn ook zo lekker sprekend.

groetjes van Ank

carla zei

Prachtig gemaakt.
Je hebt er weer een leuke kerstkaart bij.
Groetjes,
Carla

Frederika zei

Het is weer een schattige kaart.
Groeten
Frederika

Antjes kaartcreaties zei

Wat een gezellige kerstkaart met meneer Mol Angelique.
Geluk dat ie z'n kopje niet bezeerd heeft ....
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een leuke kaart. Grappig die kerstboom op zijn koppie!
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Gezellig, een langer bericht dan gisteren en ik heb heel de middag de tijd (tussendoor de wassen gedraaid en afgewerkt). Wat lief van je om met mij, Wilma en GerJanne rekening te houden. Wordt gewaardeerd....lol.
Nu even je kaartje. Wat istie leuk! En zo te zien zit mijnheer Mol er niet mee dat er juist op die plek een kerstboompje stond. Hij kijkt tenminste zó vrolijk met zijn rood fluwelen neus!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Helemaal geweldig deze leuke kerstkaart Angélique, hoe kom je er weer op hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Wat een schattig kaartje maakte je met meneer Mol. Gelukkig was het nog een klein kerstboompje anders had hij wel hoofdpijn gehad.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

joke zei

We mochten 3 keer raden dus doe een gok!! denk van CS ,A en groot blok.
Je kaartje is weer geweldig.
Groetjes Joke

De Breimeisjes zei

Wat een leukerd, die mol!

GerJanne zei

Nou....ik vandaag weer vroeg uit de veren, was jij nog bezig met schrijven, denk ik, want er was nog niets van jou gepubliceerd. Maar ik geef niet op en ben nu net gaan kijken en ja! Alweer zo'n enige kaart, nu met meneer Mol! Super!
Je bent voor nu even de laatste. Het is bijna kwart voor 8....

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerst kaart met de mol. Mooi dp ik denk een setje van. A. Je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt. Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Een mol op een kerstkaart; en het staat nog leuk ook!
Als je de mol maar niet hierheen stuurt, want we hebben al zo'n lastpost...
Misschien moet ik hem ook maar op een kaart plakken, maar dan moeten we hem wel eerst vangen!
Leuke kaart, Angélique...

Marjan zei

Superleuk idee, die boom die op zijn kop staat als hij uit de molshoop komt piepen! Heel gaaf kaartje Angelique!

!neke zei

Ook weer zo'n leukerd !!!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Jantine zei

Heel leuke kaart met die mol met de kerstboom op zijn kop, Angélique!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

blauwruitje zei

Deze wil ik ook wel ontvangen:). Wat een leukertje.

Doris knippenenplakken zei

Oo wat een leukerd een prachtig kaartje!Fijn weekend, groetjes Doris

De Hobbykamer van Petra zei

Hahahaha wat een leuk bericht en een grappige kaart met deze mol. Hij heeft, doordat de boom op z'n bolletje is, gelijk een mooie kerstversiering en is al klaar voor het kerstbal. hahaha


Lieve groet, Petra

karin zei

Wat een leuk kaartje met het molletje erop. Heel mooi gemaakt met al die verschillende materialen.
Groetjes,
Karin

Angela zei

Schitterende kerstkaart Angélique! Blijft een leuke stans dit molletje van MD.

Sarah zei

Weer geniaal bedacht van je met de haarplukjes. Ik heb ook even je berichten terug gelezen. Ik heb ook wel wat papier van craft sensation, het is mooi en niet duur. Je hebt trouwe lezers en de interactie lezen is tof! Fijne dag x