woensdag 3 mei 2023

Hoera 24!

 Vandaag een kaart die ik alweer een tijd geleden maakte. Helaas kan ik geen nieuwe foto maken, de kleuren lijken te vloeken met elkaar, wat in het echt toch veel minder was.
Deze kaart maakte ik voor mijn nicht, ze is dol op haar konijnen en alles wat schattig is.
De "Hoera"-stans en de stempels van de konijntjes kocht ik op de beurs in Den Bosch, ik ben er heel blij mee.


Het vrolijke papier is van Craft Sensations, zoals bijna al het designpapier dat ik heb (en dat is best veel 🤭)
Verder heb ik niet zoveel te melden, dus houden jullie des te meer tijd over om te hobbyen bijvoorbeeld.
 

18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ach wat een lieffie maakte je Angelique en meestal zijn de kaarten in het echt veel mooier!
Vrolijk papier is dit, ik heb ook veel papier van die merk (wie niet 🙈) maar deze herken ik niet…
O jammer zo’n korte post, ik had er net koffie bij gepakt hihi xx

GerJanne zei

Nou ja.... speciaal vroeg opgestaan in mijn vakantie om jouw post te lezen... is het bijna niks! Ben al klaar!
Maar je kaart is heel gaaf! De kleuren vloeken niet op mijn scherm, hoor! En die konijntjes zijn echt schattig, zeker als je weet dat je nicht er dol op is.
En papier, ja..ik heb ook veel van Craft Sensations. Niet alle blokken vind ik mooi, maar er zijn een heleboel juweeltjes bij! Net alles uitgezocht, dus ik weet ook weer wat ik allemaal heb en dat is ook best veel!
Fijne dag (en ik denk dat mijn reactie net zo lang is als jouw bericht, hihihi)

Martha zei

Heel leuk dit vrolijke felicitatiekaartje, Angelique
Soms kun je de kleuren niet goed op de foto krijgen, maar ik vind het prachtig
Zo leuk met die konijntjes
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Ohh wat een schattig kaartje, ik las het al op mijn blog van je kaart zo jammer Fijne dag ik ga ook aan de knutsel.

Caroline Cards zei

Een leuke vrolijke kaart met lieve konijntjes.
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Wat een schattig kaartje voor de konijnenliefhebster.
Dank voor de korte post....heb niet zo veel tijd nu...
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat leuk ook met die grote letters erachter! Super leuke en vrolijke kaart.

Hetty P. zei

Wat een super leuke, vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt.
Ik vind de kleuren heel erg leuk. Dat vloeken valt volgens mij wel mee.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en de grote letters
wat een schattige konijntjes
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie vrolijke kaart.Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke felicitatie-kaart en die konijntjes zien er schattig uit.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Wat een mooie en vrolijke kaart.

juffrouw Ooievaar zei

Weer een leuke kaart, je fixt het toch maar elke keer weer om een aparte en persoonlijke kaart te maken.
Ook deze kaart is weer een plaatje.
Groetjes Anita

joke zei

Wat een schattig kaartje met de konijntjes, snap dat je blij bent met de Hoera stans.
Groetjes Joke

Daphne zei

Leuke kaart.
Kort bericht.
Fijn, ik ga verder!

Marjan zei

Erg leuke en vrolijke kaart met gave kleurtjes! Lief die twee kleine konijntjes!

blauwruitje zei

Soms lukt het gewoon niet om de kleuren goed te krijgen op de foto. Ik word wel vrolijk van deze foto.

Bernadet zei

Ooooh wat een superleuk kaartje Angelique.
Je gebruikte wel heel gaaf, vrolijk papier!