maandag 15 mei 2023

Moederdagkaarten

 Voor mijn moeder en Remco's moeder maakte ik dit jaar twee bijna identieke kaarten voor moederdag. Beide dames vinden orchideeën prachtig en laat ik nu net laatst bij Hobby Vision een stans om een orchidee te maken gekocht hebben met een cadeaubon. 


Het mooie designpapier komt uit een ouder blok van Action, er staat geen merk op. Het slimline kader heb ik gemaakt met behulp van een stans uit diezelfde winkel. De orchidee en de kan zijn van Marianne Design en het takje is van Ali. De tekst heb ik met de Hema lettertang gemaakt.

Ik vind de kaarten wel mooi geworden, de moeders konden ze ook waarderen.

Zaterdag was ik naar mijn moeder, we hebben een aardige wandeling gemaakt en ik heb bij haar gegeten, dat vindt ze zo gezellig en daar er toch niemand thuis op mij wacht kan ik dat makkelijk doen. Voordeel is ook dat het 's avonds rustiger op de weg is.

Zondag heb ik eerst lasagna gemaakt, toen naar Remco's ouders geweest en in de middag kwamen mijn jongens. We hebben heel gezellig Catan gespeeld en daarna lekker gesmuld van hun lievelingseten. Het was een prima weekend.

18 opmerkingen:

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt voor de moeders, begrijpelijk dat ze ze wel mooi vinden.
Zo te lezen heb je een gezellig weekend gehad, heerlijk.
Fijne dag,
Hetty

Martha zei

Prachtige moederdagkaarten, Angelique
Mooi gemaakt!
Je hebt je goed vermaakt lees ik wel, fijn!
Liefs Martha

Daphne zei

Klinkt inderdaad als een fijn weekend.
Je kaarten zijn heel erg mooi.
Volgens mij kocht ik die slimline stans ook..... bloos bloos, het zit nog in de verpakking.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes voor de moeders leuke randjes heb je gebruikt en mooi de orchidee in de ka
zo te lezen heb je het gezellig gehad
groetjes ellen

Diny zei

Twee prachtige kaartjes voor de moeders Angelique!
Dat was een geslaagd weekend zo te lezen!
Groetjes Diny

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaarten en begrijpelijk dat ze gewaardeerd werden. Wat een mooi weer hadden we afgelopen weekend. Hier in Limburg is het nu ook nog schitterend. Met wandelen vanmorgen (wij wandelen flink na het ontbijt) was het nog wat frisjes en heb de lange broek aangetrokken. Ik kan me zo weer omkleden om mijn witte benen de kans te geven bruiner te worden ;-)


Lieve groet, Petra

Margreet zei

Supermooie kaarten, die ik ga onthouden (mijn moeder is ook zo'n orchideeën fan).
Fijn dat je zo'n geslaagd weekend hebt gehad.
xxx Margreet

Anoniem zei

Prachtige kaarten voor de mamma’s…mooi de orchideeën!
Ik heb er nog eens eentje van mijn moeder in bloei gekregen, daar ben ik dan zo trots op. Mn moeder is dit jaar alweer 8 jaar niet meer bij ons.
Jij had een leuk weekend zo te lezen. Onze kids en kleinkids waren er allemaal gisteren voor koffie en lunch…heel fijn!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

De Breimeisjes zei

Super, dat was een mooi moederdagweekend! Wat een geluk, hé, een moeder hebben en moeder zijn.

Trijntje zei

Hele mooie kaarten met deze leuke orchidee. Past leuk op dit model. Fijn dat je een mooi weekend had. Groeten Trijntje

!neke zei

Ze zijn heel leuk !!!!
Heerlijk om je moeder nog te hebben !
Groeten Ineke

Henriët zei

Mooie kaarten voor je moeder en schoonmoeder. Het dp maakt het heel vrolijk.
Klinkt als een gezellige dag gisteren en zaterdag. Making memories!
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaarten. die orchidee mal is ook zo mooi. Prachtig gedaan. Het klinkt als een geslaagd moederdagweekend haha. Heerlijk hoor.
fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige fleurige kaarten Angélique en wat zijn die orchideeën mooi. Fijn dat je terug kunt kijken op een geslaagd weekend.
Lieve groetjes Miranda

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat zijn je orchidee kaarten mooi!
De gekozen kleuren zijn prachtig.
Zo te lezen heb je een fijn weekend gehad👍

Doris knippenenplakken zei

Prachtige moederdag kaarten. De bloemen staan er prachtig op knap gedaan!Groetjes Doris

Freubelmina zei

Wat een gezellige vrolijke bloemenkaarten voor de moeders…leuk gemaakt en fijn dat je zulke gezellige dagen hebt gehad xx

Franciens Haakwerk zei

Zo wil iedere moeder wel verwend worden, mooi hoor. Groet Francien