donderdag 11 mei 2023

En nog maar een kerstkaart (13)

 Ik vind de sketch van Knutsels en Kadootjes heel geschikt voor een kerstkaart.
Ik kleurde daarvoor twee afdrukjes die ik in november van Emily heb gekregen, in met Twinmarkers, daarna ging het (bijna) vanzelf.


De randjes van het designpapier voorzag ik van gesso, de verschillende sneeuwsterren stanste ik (de kleine ponste ik) uit het feestelijke glitterkarton van MD, feestelijk omdat er zoveel glitters vanaf komen dat echt alles glittert. Nog twee glimmende steentjes op de banner en hij was klaar.

Natuurlijk link ik deze kaart weer bij 52 Weeks te Christmas en nu ook bij Knutsels en Kadootjes

30 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een vrolijke kerstkaart met deze leuke pinguïns!
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met de leuke pinguïns en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Wat een leuke kerstkaart met deze prachtig ingekleurde pinguïns!

Jantine zei

Heel leuke kaart, Angélique! Die afdrukjes lenen zich perfect voor deze sketch! En je kleurde ze heel mooi. Vrolijk geheel.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke pinguintjes mooi ingekleurd
leuk dp heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie sketch, heb m ook al een paar keer gebruikt. leuke kerstkaart geworden.
gr Alma

Annemarie en Merit zei

schattig die om de hoek loerende pinguins...op een hele leuke kaart.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

carla zei

Een mooie, leuke kerstkaart Angelique.
Die heb je weer prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje met de leuke pinguïns.
Ze passen echt erg goed bij deze sketch.
Fijne dag,
Hetty

Kaartenkraam zei

Wat een hartstikke leuke en vrolijke kerstkaart. Je hebt de pinguïns heel mooi gekleurd en die gesso bewerking langs de rand doet het erg goed!

groetjes van Ank

marian zei

Wat een gezellige fleurige kerstkaart.
Groetjes van Marian.

De Breimeisjes zei

Leuk met die vrolijke pinguïns!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die vrolijke pinguïns stelen echt de show Angelique. Mooi ingekleurd en lekker fris gecombineerd met dat rood-wit dessinpapier.
Een hele mooie kerstkaart!
Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi kerstkaartje, mooie kleuren leuke plaatjes. Groetjes Doris

Diny zei

Het is zeker een leuke sketch voor een kerstkaartje....leuk gedaan hoor!
Groetjes Diny

De Hobbykamer van Petra zei

Een vrolijke en lieve kerstkaart in prachtige kleuren bij elkaar.

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Ook leuk om deze schets voor een kerstkaart te gebruiken. Je hebt de leuke stempeltje heel erg mooi in gekleurd. . De kaart is erg mooi. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat een leuke, vrolijke pinguins, die zeer geschikt zijn voor die challenge. Leuk, al die glitters.
xxx Margreet

joke zei

Wat een leukerds met deze vrolijke pinquins, zo mooi gekleurd ook.
Groetjes Joke

Hermien zei

Wat een gezellig kerstkaartje Angelique je wordt er gewoon vrolijk van. Bedankt voor je bijdrage bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ah.... enig met die pinguins! Zo leuk dat je de sketch gebruikte van ons. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met de mooie sketch van K & K Angelique. En wat een schattige pinguïns, zo mooi ingekleurd.
Groetjes Antje

Freubelmina zei

De pinguïns spatten van je kaartje af Angelique, een mooie uitwerking van de sketch xx

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kerstkaart weer. Echt prachtig gekleurd ook. Wat fijn dat je zo blij bent met de afdrukjes haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Vrolijk kerstkaartje Angelique
Leuk die kerst pinguïns
Liefs Martha

Marjolein zei

Wat een leuke kaart Angélique! De pinguïns zijn zo lekker vrolijk :)

Groetjes Marjolein

Daphne zei

Super lief. 🥰.
Je hebt gelijk, het is een leuke sketch, zeker ik voor een kerstkaart.
Ik wil hier volgende week nog voor gaan zitten, ik wil zeker nog meedoen met deze challenge.

Frederika zei

Wat een lieve kaart . Erg vrolijk.

Monique zei

Hier word ik vrolijk van!!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Nancy Soetaert zei

Even reageren via gsm, ik ben bezig met een verlaat kerstblogrondje tijdens mijn vakantie. Het lukt me op de laptop niet om te reageren bij je blog bericht.
Superleuke kerstkaart met die olijke pinguïns.
Groetjes
Nancy 52WTC