donderdag 14 september 2023

1e bijdrage Cheerful Sketches Challange Blog

 Vandaag laat ik mijn eerste bijdrage als dt-lid zien aan het Cheerful Sketches Challange Blog.

Ik mocht een digi uitkiezen van onze sponsors en mijn oog viel, hoe kan het ook anders, op de eekhoorn van Last Minute Manda. Ik kleurde de digi met Twinmarkers. 
(Daphne, zie je dat ik de "tandjes" ook niet wit heb gekleurd? Ik had ze niet als zodanig herkend)


De digi knipte ik uit en na het een beetje opgebold te hebben heb ik het verhoogd opgeplakt.
De blaadjes horen ook bij de digi, ik knipte ze allemaal uit en liet ze ronddwarrelen.
Het papier is uit een groot blok van Craft Sensations. De randen beïnkte ik allemaal met Memento Espresso Truffle. De tekst is van Leane Creatief en is dubbel gestanst (donkerbruin en fel groen).
De sketch is dit keer een makkelijke (vind ik):


Het zou leuk zijn als je aan deze challenge meedoet, je kunt er zoveel kanten mee op en we hebben 3 toffe sponsors deze maand.

17 opmerkingen:

Diny zei

wat een mooie beterschapskaart in deze herfstsferen Angelique!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Super leuke reminder Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Mooi herfstig kaartje Angelique
Haha hih mag zijn tandjes weleens poetsen...
Fijne dag liefs Martha

Daphne zei

Haha, ja, ik zag het meteen.
Maar het is wel een schatje hoor. Wat heb je het mooi uitgeknipt, ik durfde dat niet, was bang dat ik niet mooi zou knippen wat zonde zou zijn.
Leuk, al die blaadjes die rond dwarrelen.
Welkom in ons team!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dt kaartje met de leuke sketch leuk dp en een gave stempel heb je uitgezocht en zijn bruine tandjes dat komt vast van de eikeltje die geven nl een beetje af het is een leuk tafereeltje geworden
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schattig herfst kaartje!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke beterschap kaart heel mooi in de herfstkleuren.
Fijne dag, groetjes Doris

Trudy zei

Wat een schattige en vrolijke herfstkaart! Ziet er gezellig uit!
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Wat een prachtige eerste kaart heb je gemaakt voor je DT opdracht. De digi ook erg mooi ingekleurd. Leuk gedaan zo met de dwarrelde herfst blaadjes.

Groetjes, Astrid.

juffrouw Ooievaar zei

Makkelijk schrijf je, ik vind de kaart er best moeilijk uit zien, maar weer een topper!
Als je dee kaart ontvangt voel je je meteen wat beter.
Groetjes Anita

Trijntje zei

Leuke designer kaart heb je gemaakt met deze digi. Mooi ingekleurd..Lekker fleurig in de herfst sferen. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Heel leuk dit kaartje, op en top herfst!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je eerste bijdrage is superleuk geworden Angélique. Wat een mooie herfstkaart/beterschapskaart.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat een mooie debuutkaart heb je gemaakt. Ik snap de digi's van LLM ook niet altijd, al zijn ze wel leuk!
xxx Margreet

Henriët zei

Wat een superschattig herfstkaartje!
Groetjes van Henriët

Elizabeth zei

Eekhoorntjes hebben je nog altijd te pakken hè... Maar ze zijn ook zò leuk.
Wat een mooie kaart in herfsttinten heb je nu gemaakt!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart. Wat een schattige eekhoorn. Prachtig. Wat een leuke sketch weer. Ik ga even kijken om mee te doen. heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily