maandag 25 september 2023

Gastdesigner Kleuren met potloden

Zo, ik ben weer terug van vakantie, Remco en ik waren 2 weken naar Frankrijk met een camper. Het weer zat erg mee, niet te warm en bijna geen regen.
Jullie snappen nu vast wel waarom ik nauwelijks reageerde, maar dat gaat nu weer veranderen, zoals jullie van mij gewend zijn.

Op het blog Kleuren met Potloden stond ik begin augustus weer in de top 3 en dus mocht ik gastdesigner zijn,  dit was al bekend voor ik besloot in te gaan op de uitnodiging om teamlid te worden. Vandaag wordt de kaart geplaatst.
Ik kreeg de super schattige digi "Christmouse Carols" van Lily of the Valley om een kaart mee te maken. De digi is zo leuk, dat er niet veel meer bij moet om een leuke kaart te krijgen.


De tekst is van een stempelsetje van Ali, het paste perfect bij de zingende muisjes.
De ijskristallen slinger is van Marianne Design en heb ik gewonnen met de moederdagchallenge van de Egel op facebook. Ik had toen eigenlijk een andere stans gewonnen, maar die was niet meer voorradig en toen mocht ik zelf kiezen, ik ben heel blij met deze stans.
Het dp is van Craft Sensations, de gesso waarmee ik de randjes heb bewerkt is van de Action.
Ik vind deze kaart heel leuk geworden, maar dat kan ook haast niet anders met zo'n leuke digi.

Doen jullie mee met de september challenge van Kleuren met potloden?  Het thema is zoals altijd: alles mag zolang je maar met potlood kleurt.

31 opmerkingen:

carla zei

Angelique jij ook gastdesigner, ikke ook. Leuk om te doen hé, vooral wanneer je een leuke stempel krijgt toegestuurd.
De stempeltjes van Lily of the Valley zijn ook altijd leuk en dit is een hele mooie voor op een kerstkaart. Mooie inkleuring.
Het is een mooi vrolijk kaartje geworden.
Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad.
Je batterijtjes zijn weer opgeladen.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat lekker er zo even tussen uit met de camper fijn dat je zo genoten hebt
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het schattige stempeltje en de leuke details mooi ingekleurd
groetjes ellen

De Breimeisjes zei

O, heerlijk: 2 weken nazomeren in Frankrijk!
Wat een leuke kaart met die super schattige muisjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh heerlijk om naar Frankrijk te zijn geweest en wat fijn dat het weer meegewerkt heeft Angélique. Je hebt een hele mooie gast-designer kaart gemaakt, prachtig ingekleurd. Leuk dat je straks vast teamlid bent, gefeliciteerd hoor.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze schattige kerst digi. Mooi ingekleurd en een leuke tekst ook, past er inderdaad goed bij.
Lekker hoor, 2 weken met vakantie en fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Kun je van de week nog even na genieten van het mooie weer hier.
Gezellig dat je deze maand GD bij ons bent.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Prachtige kaart heb je gekleurd, superleuk deze digi!
Ik ben GD in oktober met een superleuke digi.
Nu lekker nagenieten van jullie camperreis, top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

karin zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt als gastdesigner voor kleuren met potloden. Een leuke digi is dat.
Nu kan ik wel reageren op je posts, vorige week niet, heb dat al eens meer gehad, dan kom ik niet verder.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Ik vind het al knap dat je op vakantie überhaupt reageert af en toe, ik blog nooit dan, dan heb ik ook blog vakantie :) Fijn dat de vakantie zo leuk was en het weer lekker meezat, lekekr nagenieten.
Je GD kaart is superleuk, de afbeelding prachtig gekleurd, deze komt mooi uit tegen de donkere dp achtergrond. Leuk detail is het slingertje!

Hetty P. zei

De digi is zeker heel erg leuk en wat heb je het mooi ingekleurd.
Je kaart is heel erg sfeervol geworden.
Fijne dag,
Hetty

Henriët zei

Prachtig gedaan. Heel mooi zoals je de digi hebt gekleurd.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Mooi ingekleurd.
Lekker even weg met de camper.
Groetjes Elle-Jeanne

Elizabeth zei

Ik had er niks van gemerkt dat je op vakantie was... Heerlijk met een camper naar Frankrijk; daar zou ik ook zo voor tekenen!
Wat heb je het plaatje mooi ingekleurd; dat vind ik echt een kunst apart.
Leuke kaart zo!

Margreet zei

Wat een enige digi en je hebt hem prachtig ingekleurd. Tekst en slinger is idd genoeg, anders doet het afbreuk aan de leuke digi.
Fijn dat jullie zo genoten hebben van je vakantie.
xxx Margreet

Trijntje zei

Je hebt een prachtige gemaakt met deze leuke digi. Mooi gekleurd. Wat heerlijk dat jullie 2 weken op pad waren met de camper . En lekker weer hadden. Groeten Trijntje

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt zeg. Echt heel erg mooi. Ik vind het tof hoe je dat doet met het inkleuren.
Wat fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Heerlijk hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een mooi voorbeeldkaartje, Angelique
Heel mooi ingekleurd
Wat fijn zo'n leuke campervakantie
Liefs Martha

Daphne zei

Wat een leuke digi.
Mooie heldere kleuren heb je het gegeven, het gaat je goed af.
Mooie kaart is het geworden.
Wat fijn dat jullie zijn leuke vakantie gehad hebben.
Lijkt mij heel leuk om met en camper rond te trekken.

GerJanne zei

Ben benieuwd waar jullie allemaal geweest zijn! Heerlijk, die vrijheid...
Je kaartje is enig! Ik ga zo slapen....je bent de en na laatste..

Anita van Deur zei

Een schitterende kerstkaart heb je gemaakt met deze schattige kerst digi.

Angela zei

Ook al hebben we je inmiddels 'ingelijfd'🥰..... toch bedankt dat je deze maand gastdesigner bij KmP wilde zijn.
Je hebt écht een schitterende kaart gemaakt met de zingende muisjes van LOTV.

Franciens Haakwerk zei

Ha, lekker kleuren, superleuk geworden. Groet Francien

joke zei

Wat fijn dat jullie heerlijk genoten hebben van je camper vakantie naar Frankrijk, lief kaartje heb je gemaakt met deze leuke digi en mooi gekleurd.
Groetjes Joke

Monique zei

Jullie hebben idd het perfecte weer gehad. Heerlijk toch? Je kaartje is prachtig, heel sfeervol en mooi ingekleurd!
Groetjes, Monique

Frederika zei

Een superleuke kaart. Lijkt me erg leuk om gastdesigner te zijn. Heerlijk.
Groetjes Frederika

Scraptastisch zei

Als je vakantie hebt dan ga je leuke andere dingen doen toch?! Bloggen komt dan later weer, ik vind het bloggen hartstikke leuk maar ook best tijd rovend klusje! Wat heerlijk dat jullie zo geboft hebben met het weer in Frankrijk! Je hebt een super mooi gast kaartje gemaakt en prachtig ingekleurd Angelique!!!
xx Gerie

Freubelmina zei

Wauw wauw wauw Angelique…ik zag deze digi ook bij Karin en vond hem al zo mooi maar jij hebt hem ook schitterend ingekleurd én een sfeervolle achtergrond…topkaart!
Fijn dat jullie lekker weggeweest zijn, ik miste je al hihi.

Kaartenkraam zei

Wat een geweldig leuke kaart! Die digi is super schattig en je hebt hem heel mooi ingekleurd.
Perfect afgewerkt ook met die sneeuwkristallen slinger en de omlijsting, meer heeft de kaart ook echt niet nodig.

groetjes van Ank

Trudy zei

Wow wat een super leuke kaart is dit! En nog schattig ook!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Fijn dat jullie genoten hebben. Een mooie kaart en schitterend kleurwerk. Gezellig dat je ook in het team zit, dit had ik even gemist!
Groetjes, Caroline

Anna zei

waar kan ik de muizen vandaan halen? Wat een snoepjes!

Angélique zei

Anna, zoals hierboven ook vermeld is dit de digi Christmouse Carols van Lily of the Valley