donderdag 28 september 2023

Sprankelend Kerstfeest

 En sprankelend wordt het wat mijn kaart betreft.

ZONNEBRILLEN OP!


Ik geloof dat ik niet meer glitters en glimmers kon toevoegen, haha, maar met een kerstkaart mag dat hè.
De kersttrui is een nieuwe stansset van de Action, ik stanste alles uit glitterkarton. Ook het vierkant met opengewerkt randje (een oudje van Boekenvoordeel) stanste ik uit glitterkarton, daar kreeg ik wel een beetje spijt van, want al die "druppeltjes" in de rand moest ik er één voor één uitpulken, daar er een plastic laagje zit tussen de glitters en het karton.
De tekst heb ik samengesteld met een set van Marianne Design en een set van Studio Light. Daaromheen heb ik het randje voorzien van rode glitters.
En zo heb ik een kerstkaart te laten zien en te linken bij 52 Weeks to Christmas 

Ik weet niet waar de afgelopen dagen gebleven zijn, wat vliegt de tijd! Ik hoop straks of vanavond nog op jullie blogs langs te komen, nu eerst naar Nevv, die heb ik alweer een tijdje niet in het echt gezien (wel met videobellen hoor).

28 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Veel plezier met Nevv!
Hele leuke kaart. Wat een klus, om al die kleine stukjes er dan nog uit te moeten "pulken"...

Frederika zei

Heerlijk toch die glitters. Wat is nou kerst zonder geglitter. Een leuke kaart Angelique.

groetjes Frederika

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met de kersttrui Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Kaartenkraam zei

Het is te doen hoor ook zonder zonnebril.
Ik vind het leuk hoor al die glitter, het mag met Kerst inderdaad!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Hele leuke kerstkaart met deze leuke trui. Leuk met het glitter papier. Jammer dat je zo veel werk met de stans had. Nevv vond het vast leuk om oma weer te zien. Groeten Trijntje

Diny zei

Inderdaad een en al glitter op je kaartje Angelique....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Wat ben jij lekker aan de glitter gegaan.
Voor de kerst mag dat zeker wel.
leuke trui heb je gebruikt.
Fijne dag,
Hetty

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kerstkaart met het mooie truitje. Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een SCHITTERENDE kerstkaart Angélique en inderdaad met Kerst mag het sprankelen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Hihi, dat glittert je tegemoet, Angélique! Heel leuke kaart. Als ik bij de Action kom ben ik bang dat die mal toch ook in mijn mandje springt....
Dat randje was een heel gepeuter, lijkt me. Mooi gedaan.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat en gave set is de trui, vandaag ook gekocht met de huisjes. Een paar andere heb ik ook. Vind hem wel super leuk geworden en er kan nooit te veel glitters zijn voor kerst.

Margreet zei

Less is more, maar niet bij jou.....lol.
Het is wel een enige trui geworden. Trouwens de hele kaart is leuk. En ja, dat pulleken hort er dan bij.
Weer fijn om Nevv in het echie te zien toch?
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Aan glitters geen gebrek, hihi maar dat hoort bij kerstmis! Een knaller hoor je kaart! Het was vast weer een feesje met Nevv, ik was samen met mijn kleindochter vanaf school, ook heel gezellig!
xx Gerie

joke zei

Hihi, mijn zonnebril eerst gepakt...hou wel van glitter voor de kerst! Leuke kaart met die leuke stans van de trui.
Groetjes Joke

Creaellenknutselsite zei

wauw zelfs met een zonnebril dansen de vlekken nog voor mijn ogen haha wat een gave kaart met de glittertrui, maar net wat je zegt met kerst mag dat leuke details heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Freubelmina zei

Kan mij niet glittering genoeg zijn, een supermooie kaart en inderdaad is stansen met kleine stukjes niet te doen met dit glitterpapier!

Annemarie en Merit zei

KERST-FOUTEKERSTTRUI-GLITTERS....wat wil je nog meer, dit is een top kerstkaart!!!
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

carla zei

Dit is een heel leuk kaartje geworden Angelique.
Met veel blinky blinky, maar dat mag zeker voor die dagen.
Groetjes,
Carla

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart, lekker blingbling... en zelfs een stralende tekst ;-)
Gisteravond lukte het me niet om te reageren op je blog, nu wel... rare kuren blogger...
groetjes
Nancy 52WTC

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuk idee om alles uit glitterkarton te stansen. Leuke stansmallen zijn het dit jaar weer van de action he. zo leuk. Veel plezier bij Nevv.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Wat een superleuke glitter kerstkasrt Angelique
Die trui vind ik ook erg leuk
Geniet van je kleinzoon!
Liefs Martha

marian zei

Nou, echt letterlijk een schitterende kaart, met al die glitters. Een een leuke stans , die trui daar kun je alle kanten mee uit. Een heel mooi geheel die kaart.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Je hebt er echt een mooie glittertrui van gemaakt maar dat mag met kerst idd!
Leuke kaart!
Groetjes Trudy

karin zei

Wat een leuk kaartje met al die glitters erop. Als je zoiets maakt zitten de glitters overal, ook op je kleren 😏 en dat krijg je er moeilijk af.
Geniet van je weekend.
Karin

Wies zei

Mooie glitter kerstkaart met leuke trui en passende tekst.

GerJanne zei

Superlduke kaart met die trui. En zeker mag glitter met kerst. De stans is wel heel leuk...

Josje zei

Leuk die kerst trui kaart
Groetjes Josje

Caroline Cards zei

Leuke glitterkaart!
Groetjes, Caroline