maandag 4 september 2023

Voor Emily en haar familie

 Ik "ken" Emily al heel lang, zo'n 10 jaar en we hebben van tijd tot tijd ook wel mailcontact, een echte blogvriendin dus. Gisteren was het 5 jaar geleden dat Emily haar broer verloor en ik wilde heel graag haar en haar familie een mooie kaart sturen om te laten weten dat ik aan ze denk. Heel lang heb ik nagedacht over een passende kaart, tot ik een live van Monique zag op de Facebookgroep van Pronty.
Ik ben met de getoonde techniek aan de gang gegaan, met Pronty stempel, stencil en embellishment en zie hier het resultaat:


De tekst is van Marianne Design en stempelde ik met Versafine Clair op vellum, ik heb het heel lang (2 dagen) laten drogen, toen gaf het eindelijk niet meer af.

Aan de binnenkant plakte ik een wit vel waarop ik de rozen heel licht afdrukte, zodat ik er overheen kon schrijven



De kaart is goed ontvangen. 
Ik link deze kaart bij Carlin's Kaartenparadijs ,met Rode Rozen heb ik genoeg R'en op mijn kaart.

27 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een supermooie kaart…knap gemaakt.
Wat zal deze gewaardeerd worden!

Anoniem zei

Wat een mooie en lieve kaart. Ik zag de live ook en nog van plan om te maken hoop ik…Jij voegde daad bij het woord en hij is echt goed gelukt met die mooie sprekende rozen. Groetjes Nelleke

Irene zei

Héél mooi én lief!
XxIrene

Elizabeth zei

Pffttt... het raakte me gewoon dat je schreef dat Emily 5 jaar geleden haar broer verloor.
Mijn broertje overleed ook 5 jaar geleden, begin augustus. We zijn samen opgegroeid en het blijft moeilijk van tijd tot tijd.
De tekst op de kaart is zò waar... De herinneringen kan niemand je afnemen.
Mooi hoe je de rozen in lichte vorm aan de binnenkant van de kaart hebt laten terugkomen!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Mooie achtergrond.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Wat lief van je om deze mooie kaart voor Emily te maken Angelique.
Het blijft natuurlijk moeilijk....
Groetjes Diny

Martha zei

Schitterende kaart Angelique
Wat een mooie techniek, ook de binnenkant zo subtiel
Heel lief van je om aan hen te denken met een kaart!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie rozen leuke techniek heb je gebruikt
deze kaart zal haar zeker goed doen
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Doet altijd goed als mensen aan je denken en dit is een hele speciale prachtige gemaakte kaart Angelique!!!
xx Gerie

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtige kaart voor deze gelegenheid.

Lieve groet, Petra

Margaret zei

Prachtige kaart. Altijd leuk om een nieuwe techniek te leren en te gebruiken.

Anoniem zei

Waw…wat heb je dit mooi gedaan, echt prachtig voor deze zo gevoelige gelegenheid…dit zullen ze zeker waarderen. Ook de binnenkant is prachtig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaart en een prachtige tekst.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart, als je zelf kaarten maakt kunje ze helemaal afstemmen op de personen die de kaarten ontvangen.
Dat is met deze kaart ook weer heel goed gelukt!
Ja, een dierbare verliezen en dan nog zo jong :(
Groetjes Anita

Ela zei

Prachtige kaart in deze techniek.

Trijntje zei

Hele mooi3 kaart heb je Emilie gemaakt. Leuke t3chniek. Mooie stempel van de roos. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart die zeker gewaardeerd zal worden Angélique. Leuk die triple layer techniek en ook mooi zoals je de binnenkant gemaakt hebt. Voor het stempelen op gladde ondergronden kun je het beste Stazon inkt gebruiken, dat is zo droog. Deze inkt kun je ook op aardewerk, glas, mica, hout, foto's etc gebruiken. Heel veelzijdig.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Prachtig.
En heel erg lief!!

GerJanne zei

Oh, wat een mooie kaart! Dat doet natuurlijk heel goed. Dat jij Emily al zolang kent! Ik nog niet zo lang. raar he dat sommige Bloggers voor een ander soms onder de radar blijven en dat anderen elke keer opduiken.
Lief van je dat je haar en haar familie een kaart stuurde. Jij kende haar dus al toen haar broer overleed, bedenk ik me nu..

carla zei

Wat een prachtige kaart is dit die je gemaakt hebt met die rozen stempel.
Leuk om ook de binnenkant lichtjes af te drukken.
Het vormt een supermooi geheel.
Tof gedaan Angelique.
Groetjes,
Carla

Angélique zei

Carla, nu ik je reactie zie denk ik aan jullie challenge, daar kan deze kaart mooi meedoen. Ik zet de link erbij.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart en leuk ook die binnenkant!
Lief dat je Emily een kaartje stuurt.
Groetjes Trudy

karin zei

Mooi hoe je met die rozen de vakverdeling hebt gemaakt. Ook een pakkende tekst erop.
Zo'n verlies is als een litteken, het blijft altijd en soms doet het nog pijn. 5 jaar geleden een kleinkindje verloren bij de geboorte, ik ken het gemis ook.
Maar je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin

Epie zei

En een mooie kaart heb je gemaakt voor je hobbymatje in
een aparte techniek met de leuke rode rozen , toppie
Fijne avondgroetjes Epie

Marjan zei

Wat mooi deze kaart voor Emily, dat je op deze manier aan haar denkt zal ze erg op prijs stellen. De techniek ken ik, erg leuk effect altijd! Mooi ook de binnenkant, Angelique! Ik heb ook van die blogdinnen van zo lang geleden, we bloggen al een hele poos eigenlijk.

carla zei

Ook nog bedankt om deze mooie kaart te laten deelnemen aan onze 'R' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Je kaart staat nog steeds te pronken op de schoorsteen. Het biedt zoveel troost dat iemand, buiten familie, er nog steeds aan denkt en zo'n mooie kaart sturen. Ik ben blij met een blogvriendin als jij :-)

Lieve groetjes,
Emily