dinsdag 12 september 2023

Een kaartje vol geluk

 Een tijdje geleden won ik op het blog van Eline Pellinkhof stempeltjes met bijbehorende stansmallen van slakjes, bijtjes en lieveheersbeestjes, ik bedacht mij dat ik daar met behulp van een lay-outmal een leuke kaart mee kon maken.


Ik kleurde de stempeltjes met Twinmarkers, de klavertjes-vier maakte ik met een stansmal (ook van MD) 
De randjes van de lay-outmal verhoogde ik met twee laagjes cardstock.

Deze kaart maakte ik vrij snel nadat ik de leuke stempels had ontvangen, maar ik had hem nog niet laten zien. Ach, wat in het vat zit verzuurd niet, toch?


19 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige geluks kaartje Angelique.
Leuke mal heb je gewonnen.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Wat een leuk lief kaartje, Angelique
Mooi van vorm en leuk die diertjes
Liefs Martha

Trijntje zei

J3 hebt een mooie kaart met de leuke stempeltjes gemaakt. Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de layout en je gewonnen stempels, leuk hoe alles hebt verwerkt.
leuk die kleine klavertjes
groetjes ellen

Marjan zei

Deze gewonnen stempeltjes zijn zeker heel geschikt voor zo'n vakjes stans! Het is een superleuke, vrolijk kaart en er is lekker veel op te bekijken. Leuk die kleine klavertjes erbij! En nee, hoor wat in het vat zit... ik plaats zo vaak iets wat ik al langer geleden maakte, maakt ook niks uit.

karin zei

Mooi met al die kleine stempeltjes. Dat komt mooi uit met deze mal.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

leuke kaart heb je gemaakt met je gewonnen stempels!!
liefs Annemarie en Merit

De Breimeisjes zei

Een vrolijke kaart met veel om te bekijken!

Margreet zei

Wat een schat van een insectenkaart heb je achtergehouden. Best weleens handig toch? Kom ik nu zelf ook achter.
xxx Margreet

Freubelmina zei

Een schitterende kaart met al die leuke diertjes die je mooi ingekleurd hebt Angelique ‘

Elizabeth zei

Dat blog van Eline volgde ik vroeger ook.. Ben het kwijt geraakt op de één of andere manier.
Maar wat leuk dat je deze stempels won en de beestjes komen prachtig uit in al die vakjes!

Irene zei

Die schattige stempeltjes zijn gewoon gemaakt voor deze vakjesmal, een héél werkje maar super leuk!
XxIrene

Daphne zei

Heel leuk en heel vrolijk.
Wat kleur jij toch mooi met door twinmarkers! Ik kan er niet mee overweg.

GerJanne zei

Oh leuk zeg! Heel vrolijk kaartje is met al die lieve diertjes en je hebt gelijk: at in het vat zit verzuurt niet. Dat merk ik ook nu k even geen tijd heb om kaartjes te maken...een vat vol nog, nou ja, half vol....

Caroline Cards zei

Heel leuk die lieve beestjes in de vakjes!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie prijs heb je dan gewonnen Angélique en ik vind je kaart superleuk geworden met al die vrolijke diertjes.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke

Kaartenkraam zei

Wat een gezellige kaart met je prachtige prijs!

groetjes van Ank

casa crea d' emilia zei

Wat een prachtige prijs. Die stempels met mallen zijn zo leuk. je hebt er weer een prachtige kaart mee gemaakt.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily