dinsdag 19 september 2023

Voor mijn moeder

 Zaterdag was mijn moeder jarig, 84 is zij geworden.
Ondanks haar leeftijd is mijn moeder nog heel actief met lopen, fietsen en tennissen. Natuurlijk maakte ik een kaart voor haar verjaardag en daarvoor had ik een mooie bijpassende digi uitgezocht bij Last Minute Manda, die ik als prijs kreeg omdat ik met de juli-challenge in de top 3 stond bij Kleuren met potloden.


Ik vond de woordspeling wel leuk (partijtje tennis - verjaardagspartijtje), het was wel een klusje om al die letters uit te stansen en netjes op de kaart te krijgen.
De tennisracket van Marianne Design paste er perfect bij. Ik vond dp in de kleur van gravel, dat gebruikte ik als achtergrond, de gnome kleurde ik met Twinmarkers, knipte ik uit en plakte ik verhoogd op.

De kaart is goed ontvangen, mede omdat mijn moeder tegenwoordig een zwak voor kabouters heeft, haha.

Nu ik het over het challengeblog Kleuren met potloden heb..... vanaf 1 november zal ik ook van dat blog lid zijn van het designteam en daar inspiratiekaarten voor maken. Ik voel mij zeer vereerd dat ik daarvoor gevraagd ben.


Maar eerst ben ik er volgende week nog gastdesigner 😄

Deze week lukt reageren bij jullie niet zo, vanaf volgende week zal dat weer veel beter gaan.

21 opmerkingen:

Irene zei

Superrrrr leuk en perfect voor jouw sportieve fitte moeder, ik doe het haar met 13 jaar minder op de teller helaas niet na 🙄.
Wat leuk dat je bij KPM in het team zit, succes en véél plezier!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke kaart voor je moeder Angelique .
Leuke digi.
Fijn dat je ons team komt versterken, succes.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

als nog gefeliciteerd met je moeder, wat een mooi kaartje maakte je voor haar met de sportieve kabouter, leuke details heb je erop verwerkt
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Van harte gefeliciteerd met je moeder. Mooie leeftijd. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. echt heel mooi gedaan. En zo ontzettend leuk dat je DT lid wordt, je kleurt zo mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt. Echt leuk met de gnome en de tekst.
Proficiat en veel succes als lid van het designteam bij kleuren met potloden.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Een prachtige kaart en wat een leuke gnoom is dit. Nog van harte gefeliciteerd met je moeder.

Margaret zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jouw moeder. De kaart is gaaf. Zo knap hoe je steeds weer zulke mooie kaarten maakt.

Scraptastisch zei

Heerlijk zo'n actieve moeder, die lekker blijft bewegen! En las haar liefhebberij voorkabouters en tennis dus persoonlijker kon je het kaartje niet maken Angelique! Je letters staan er keurig op en het is een heel tof kaartje geworden! Nog van harte Gefeliciteerd met haar verjaardag. Heel leuk dat je het KMP team gaat versterken en wens je heel veel plezier met dit team .... kleur ze!!!!
xx Gerie

carla zei

Wat een sportieve moeder heb jij. Knap dat ze dat allemaal nog kan.
Gefeliciteerd met haar verjaardag.
Een mooi toepasselijk kaartje voor haar. Leuk met de kabouters.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Gefeliciteerd met je moeder.
Wat een supertoffe kaart heb je voor haar gemaakt. Zelfs lijnen op het gravel gemaakt. De gnome zou graag een potje met je moeder willen tennissen, geloof ik. De tekst is heel erg leuk gedaan.
Proficiat met je nieuwe DT baan.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Wat fijn en bijzonder dat je moeder nog zo actief is en al zo'n prachtige leeftijd heeft bereikt! Gefeliciteerd! Hele leuke en toepasselijke kaart!

Martha zei

Wat superfijn dat je moederzo fit is Angelique
Je hebt een leuke kaart gemaakt voor haar
Wat gaaf dat je in het designteam zitting mag nemen!
Liefs Martha

juffrouw Ooievaar zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Leuke kaart.
Fijn dat ze nog zo goed ter been is en zelfs nog kan tennissen.
Groetjes Anita

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart voor je moeder en wat fijn dat ze nog zo actief is en kan zijn.
Gefeliciteerd dat je in dat design team mag deelnemen.

Lieve groet, Petra

PS: ik vind het gaaf zoals je de racket kleurde die op de grond ligt.

Daphne zei

Oooooh, echt?? Wat leuk, zo heb je niks, zo heb je ineens 2 bloggen waar je in het dt komt.
En terecht want je kaarten zijn vaak erg creatief.
Deze is ook weer leuk zeg, de kleuren zijn mooi, dat opvallende.
En de gravel zag ik meteen, héél leuk gemaakt, net echt.

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart heb je voor je moeder gemaakt Angelique.
Mooie leeftijd heeft ze ook en ook nog eens kei actief!!
Wat geweldig leuk dat je voortaan ook lid bent bij Kleuren met Potloden. Je krijgt het er maar druk mee;) Veel succes in ieder geval.

GerJanne zei

Ja, dat vertelde je al eens, dat je moeder jouw eruit loopt met wandelen!. Fijn dat ze zo'n goede conditie heeft! EN je kaart voor jaar is zo ontzettend leuk!! Die tekst is zeker geinig. Ik weet wat voor werk het is al die letters.
Maar het is je heel goed gelukt hoor.
En gefeliciteerd met je designerschap! Wat leuk zeg!!

Freubelmina zei

Wat een superleuk kaart voor je jarige moeder Angelique.
Fijn dat ze nog zo actief is op deze respectabele leeftijd!
Gefeliciteerd met je DT-schap daar weet jij wel raad mee xx

Elizabeth zei

Hartelijk gefeliciteerd met je moeder! Wat een leeftijd en dan nog zò sportief, fit en actief... Dat is toch wel bijzonder!
Je woordspeling is leuk op die kaart; je verzint altijd wel iets origineels...
Het is dat je het schrijft over die letters; daar sta je niet bij stil. Maar wat een klus is dat!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Angélique. Wat knap en fijn dat ze nog zo actief is/mag zijn. Je hebt een mooie kaart gemaakt en die woordspeling is leuk bedacht inderdaad.
Dank je wel voor je mooie felicitatie-kaart met lieve woorden, ik ben er blij mee. Hij staat te pronk op tafel. Het was de eerste kaart met leeftijd erop en ik had ineens echt zoiets van...o ja 57 al 😅, gek hè?
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Nog van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag, wat goed dat ze nog zo vief en actief is!! Leuk die tekst en dat dat wat geduld kostte snap ik helemaal! Gaaf kaartje voor je moeder en wat leuk dat je deel uit gaat maken van het Kleuren met potloden team!