donderdag 21 september 2023

Herinnering september uitdaging Cheerful Sketches Challange Blog

Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan de september challenge van Cheerful Sketches. Ik doe dat met een kaart waarop ik een digi heb gebruikt van één van onze sponsors,  Christmas Fireplace van Mirtillamente. 


Ik ben er niet geheel tevreden over. En dan te bedenken dat dit de tweede kaart is met deze digi. Ik had het zo mooi in mijn hoofd toen ik de digi uitzocht bij de sketch, maar het werd helaas anders.
De eerste kaart die ik ermee maakte werd te druk:


Nou ja, jullie kunnen het vast beter, laat maar zien zou ik zeggen!
De leuke sketch ziet er zo uit:


Zoals je ziet mag je hem ook draaien of spiegelen.

Omdat dit kerstkaarten zijn link ik ze ook bij 52 Weeks to Christmas 

23 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke reminder kaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Ik vind het knap gedaan Angelique.
Voor jou voelt het hetzelfde als voor mij denk ik....ik vind het ook al snel te druk met een sketch als deze.....maar het is je goed gelukt hoor!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Heel mooi is het geworden leuke digi , we zijn soms te kritische op ons werk.

De Breimeisjes zei

Wat leuk bedacht, dat je daar een haard van maakt! Ik denk dat als je de achtergrond-rechthoek van een rustiger design maakt, dat het dan heel anders oogt. Ik heb even gekeken bij de andere ontwerpen, maar vind echt de haard een prachtige vondst!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt. Ik vind hem heel goed geslaagd met deze digi. Leuke challenge bij Cheerful.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de gave stempel mooi ingekleurd, er is niks mis mee niet te streng zijn voor jezelf hoor soms gebeurd dat gewoon niet zoals je het in je hoofd hebt komt bij mij ook voor hoor
groetjes ellen

Anoniem zei

Leuk hoor dit tafereeltje, het past wel leuk bij elkaar…misschien eens maken zonder sketch voor het verschil.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Jantine zei

Ik vind het alletwee heel leuke kaarten hoor, die tweede is inderdaad wat drukker door het dp, maar daarom nog niet minder mooi, vind ik. Het is een leuke digi, die je hebt gebruikt. En soms hebben we een beeld in ons hoofd, dat niet uit onze handen komt, ik herken het.
Maar iemand die jouw beeld niet in zijn hoofd heeft kijkt fris naar je kaarten en ik vind ze echt geslaagd!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart, niks te druk hoor....
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Het lijkt allemaal gemakkelijk een digi inkleuren en een schets… maar dat is het niet. Eerst kleuren… en dan het papier erbij of eerst papier en dan de kleuren erbij. De bovenste is uiteindelijk toch goed geslaagd… tenminste dat vind ik wel.misschien moet je proberen de onderste bij de kachel het gele wat grijzer te maken…. Dan wordt het misschien wat minder druk. Kleur doet heel wat . Dat is f boet te zien bij deze kaarten… groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind het superleuk bedacht en uitgevoerd Angélique. Heel sfeervol om van de digi mét sketch een open haard met gedecoreerde schouw te maken. De eerste die je laat zien is bij mij favoriet.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elizabeth zei

Nou, wij doen dat niet beter dan jij hoor.. topkaartenmaakster...! Of laat ik maar gewoon bij mezelf blijven. Ik vind je tweede kaart met deze digi wel mooier dan de eerste, en ik weet niet goed waarom...

Martha zei

Prachtige kaarten Angelique
Heel knus en gezellig dat sfeertje op beide kaarten!
Liefs Martha

Henriët zei

Ik vind ze beide super leuk. Alleen al het idee is goud waard.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ze zijn allebei leuk! Ik snap wat je bedoelt met te druk. Misschien door de kleurencombinatie?
Maar jij hebt er wel weer twee kaarten bij!

Daphne zei

Ik vind ze beide erg leuk.
Het idee de sketch te draaien en dan de krans boven de haard te hangen vind ik leuk bedacht.
Niet te kritisch zijn hoor, het zijn 2 kaartjes die je prima weg kan sturen met Kerst.

Angela zei

Er is helemaal niks mis met je kaarten Angélique. Ik vind ze allebei zeer geslaagd.... ook die in jouw ogen 'te drukke'. Sommige woonkamers zijn wat drukker ingericht 😉.

marian zei

Nou ik vind je kaarten allebei erg mooi hoor, niet te streng zijn voor jezelf.
Groetjes van Marian.

Colien zei

Twee mooie kaarten heb je gemaakt, ze zien er allebei leuk uit. En soms valt het net doen anders uit als vooraf gedacht, maar je hebt er 2 mooie kaartjes bij.
Grtz Colien [52WTC]

Kaartenkraam zei

Ik begrijp wel dat je ze te druk vindt, misschien was het gebruik van effen papier i.p.v. al dat dessinpapier rustiger geweest.
Maar je kaarten zijn zeker niet lelijk hoor, je hebt leuke tafereeltjes gecreëerd.

groetjes van Ank

Freubelmina zei

Ik vind ze beide erg mooi, soms ben je zelf te kritisch 😉

Marjan zei

Het is ook geen makkelijke schets, maar je hebt er toch twee gave en heel vrolijke kaarten mee gemaakt, hoor. De open haardjes zijn leuk als middelpunt! We zijn inderdaad wel veel kritischer op eigen werk.

Marjolein zei

Slim bedacht hoor, om de sketch een kwartslag te draaien. Zo lijkt het net de ombouw van een schoorsteen boven de schouw. Groetjes Marjolein