woensdag 29 november 2023

De kaart voor Bernadet

 Bijna vier weken geleden was Bernadet jarig. Ik maakte toen een kaart voor haar, maar de post heeft teleurgesteld: hij is nooit aangekomen bij Bernadet.

Nu plaats ik hem maar, ik denk niet dat hij nog bezorgd gaat worden 😪


Bernadet maakt zelf kaarten in heel veel verschillende stijlen, maar vaak zie ik wel frisse kleuren, ik vond dit wel bij haar passen (misschien zit ik er wel enorm naast).

Het plaatje is van Yvonne Creations. De bloem is een stans van Joy Crafts, de bloempotjes van Marianne Design, beiden gekleurd met Twinmarkers. De tekst, het hekje en de takkenkrans zijn ook van Marianne Design. 

19 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat is dat jammer zeg... zo raar dat post niet aankomt en ergens blijft rondslingeren...
Dit is een prachtige kaart!

Anita van Deur zei

Zo mooi dit kaartje met al die leuke frisse kleurtje mooie afbeelding.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details altijd jammer als post niet wordt bezorgd
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige verjaardagskaart Angelique.
Jammer dat deze mooie kaart niet is aangekomen.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

o wat een hele mooie kaart Angelique.
ik heb vorige week maandag naar Gerjanne gestuurd en volgens mij ook nog niet aangekomen want heb niets van haar gehoord.
hopen dat het nog aankomt van ons alle twee

gr karin


Martha zei

Mooi vrolijk felicitatiekaartje, Angelique
Jammer dat de post soms zo vervelend is....
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart. Wat ontzettend jammer dat het nooit is aangekomen. PostNL gaat vaak wat mis zeg. zo jammer is dat.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Wat jammer dat deze prachtige kaart nooit is aangekomen.
xxx Margreet

Anoniem zei

Oh wat jammer dat ze hem nooit heeft gekregen maar kan nog hoor, er worden kaarten soms na jaren nog teruggevonden haha!
Prachtige kaart hoor!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en mooi van kleur. Schattig plaatje ook. Balen dat de kaart niet is aangekomen.

Groetjes, Astrid.

De Breimeisjes zei

Wat jammer dat de kaart kwijt geraakt is, ik vind 'm prachtig.

marian zei

Een schattige kaart heb je gemaakt, heel jammer dat hij niet is aangekomen.
Groetjes van Marian.

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Angelique!!
Supermooie papiertjes en wat een leuke afbeelding ook.
Jammer dat ie nooit aangekomen is, maar wie weet..... Hebben het vaker meegemaakt dat een kaart/brief gewoon naar groot Amerika werd gestuurd en dat ie alsnog na een maand of 3 in de bus viel. Mocht dat zo zijn, laat ik het je uiteraard weten.

GerJanne zei

Balen is dat toch he? Vier weken is wel lang..
En je kaart is zo leuk! Zo jammer als hij dan niet aankomt...

Marjolijn van Elsberg zei

Je weet maar nooit, ik heb ooit een kaart maanden later ontvangen, maar het blijft heel vervelend. Zo jammer van al je werk. Hij is echt heel mooi en lief.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in deze frisse kleuren. Wat balen toch dat PostNL hun werk niet naar behoren doet. En de postzegels ook nog alsmaar duurder maken...
Groetjes, Caroline

juffrouw Ooievaar zei

Dat is balen zeg!!
Ik had een kaart echt heel erg op tijd gestuurd, maar deze kwam een week na de verjaardag aan, ook niet leuk!
De kaart is prachtig, die had vast een ere plekje gekregen :)
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat is dat toch balen en je hebt zo'n mooie kaart voor haar gemaakt. Nu kan ze in elk geval de foto bewonderen maar het is niet zoals het hoort te gaan.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat vervelend toch als een kaart niet aankomt, je hebt er toch werk aan gehad en jammer voor de jarige! Gelukkig heb je nog wel een foto, echt een prachtige kaart!