donderdag 30 mei 2024

Warme Kerstwensen

 Gelukkig ook deze donderdag weer een kerstkaart, het is weer gelukt, mijn kerstkaartenbak vult zich gestaag.

Ik heb voor deze kaart de leuke sketch van Cheerful Sketches gebruikt, deze challenge is wel al afgelopen. Daarbij koos ik een plaatje van Yvonne Creations.


Het designpapier is van Craft Sensations,  de ijspegels en de tekst van Marianne Design. O, de beker rechtsonder ook, die heeft de ijsbeer te leen gegeven en heb ik gestanst uit het rode dp, dat kwam zo mooi uit en lijkt zo een beetje op de beker op het plaatje.
De randjes van het dp heb ik aangezet met gesso.

Ik ben weer van de partij bij 52 Weeks to Christmas 

33 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Leuke sketch is het ook, ookal is de challenge voorbij. Mooi gedaan weer. Leuk plaatje.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk papier en schattige plaatje heb je gebruikt en te gek de zelfde beker erbij gemaakt
groetjes ellen

Frederika zei

Een gezellig kaart. Ik krijg ineens zin in warme chocolademelk. Hij is weer erg goed delukt. Groetjes Frederika

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart met dit leuke plaatje en die beker past er super goed bij!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje met leuk papier.

Gezellig dat je er bij bent vandaag, fijne dag,
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Leuk plaatje heb je gebruikt.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met deze mooie schets. Leuk dp bij het plaatje. Heel mooi plaatje heb je op de kaart. En rood dp erbij is ook erg mooi. Groeten Trijntje

carla zei

Een mooie lieve kerstkaart.
Prachtig gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

Kaartenkraam zei

Hele mooie kaart, wat kijkt de uil lief! Leuk detail die bijpassende beker!

groetjes van Ank

alma.heijenk@gmail.com zei

super kaartje, mooie sketch hiervoor gebruikt.
groet Alma

Elizabeth zei

Leuk hoe je de vakken met een cirkel hebt gecombineerd. Dat idee van witte gesso aan de randen ga ik onthouden!

Trudy zei

Wat een schattige kaart en wat leuk die beker rechts onderaan!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Superleuke kaart met dit enige plaatje…mooi gedaan en ook een leuke sketch!
Groetjes Ellen

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie sketch, ook de papier combinatie vind ik erg mooi.
Groetjes van Marian.

Martha zei

Leuk vrolijk kerstkaartje, Angelique
Mooi afgewerkt met dat gessorandje
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk plaatje en je kerstkaart is erg mooi geworden Angélique, de kou straalt er vanaf. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marja kenter zei

Ik vind het een hele leuke kaart.
Fijne dag en groetjes

De Breimeisjes zei

Een hele winterse kaart, het ziet er heel koud uit. Dan is 't fijn om iets warms te drinken.

karin zei

Mooi kaartje met dit leuke plaatje.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Een super leuk kaartje en wat mooi komt die beker uit! Heerlijk zo'n kop warme choco!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Margreet zei

Schattig plaatje op je mooie kaart. Die rode beker onderaan is een geweldig leuk detail!
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kerstkaart met het leuke plaatje. Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lieve kaart heb je gemaakt Angelique.........gr karin

Anita van Deur zei

Enig kaartje alles past heel mooi bij elkaar, veel deatils gezien mooi gedaan.

Henriët zei

Super leuke kaart met deze leuke uil. Ik snap dat je de sketch nogmaals gebruikte. Is een erg leuke.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Prettig hè om met een sketch te werken. Dan ben ik vaak zo klaar. Van de week was ik langer bezig naar het zoeken van een plaatje, dan het maken van de kaart zelf. Deze is weer erg leuk geworden. Het past ook allemaal zo goed bij elkaar. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk plaatje vind ik het. En je hebt er heel mooi DP bij gekozen. De ijspegelrand doet het er ook goed op. Ik trek zo mijn vest maar aan. Krijg het zowaar een beetje koud....Ik werk ook altijd graag met sketches. Zeker als ik even niet weet hoe ik een plaatje moet verwerken.

Daphne zei

De kleur van je dp past zo mooi bij het plaatje, dat geeft de kaart rust en maakt het helemaal af.
Leuk, de randjes met gesso

De Hobbykamer van Petra zei

Dit is een prachtige kaart Angélique en het aanzetten met gesso maakt deze kaart helemaal mooi af. Sjiek hoor.


Lieve groet, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuk kaartje met de uil en hot chocolat!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt en wat is het plaatje toch schattig. Ik vind deze sketch ook erg mooi. Ik heb die ook al 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de sketch nog wel vaker zal gebruiken.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Freubelmina zei

Ach hier zijn broertje! Nou deze is minstens zo mooi, wauw!