zaterdag 21 september 2024

Nog een reminder voor Cheerful Sketches

 Donderdag liet ik een kerstkaart zien als reminder voor Cheerful Sketches, vandaag is de echte reminder dag. 
De inspiratiekaart maakte ik met een digi van Polkadoodles,  één van onze sponsors deze maand,  Toadstool woodland autumn fall fox.


Het is een echte herfstkaart geworden, compleet met vallende blaadjes.
De digi kleurde ik met potlood (Caran d'Ache Pablo) en knipte ik uit. Ik plakte hem verhoogd op een cirkel die ik beïnkte met distress inkt waarop ik water spetterde.

We zouden het leuk vinden als jullie nog(maals) meedoen met onze challenge dat kan nog tot en met 28 september met maximaal 3 kaarten.

De kletseldate met Nelleke en GerJanne was weer heel gezellig. We konden heerlijk onder de overkapping zitten bij Nelleke, het was erg lekker weer. We hebben alle drie een workshop gevolgd die Nelleke nog had liggen, de resultaten krijgen jullie nog wel te zien.

7 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige reminder Angelique.
Leuk gedaan zo de achtergrond beinkt.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

Angelique een mooi lief kaartje .....gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Gezellig zo'n kletsel date, leuk woord vind ik het ook. Je kaartje is weer superleuk en dat achtergrondje is echt mooi geworden!

Eri zei

Leuke herfstkaart met de mooi ingekleurde digi en sketch! Altijd gezellig zo'n kletseldate!
Groetjes, Eri

Martha zei

Leuk voorbeeldkaartje, Angelique
Mooie herfstkleurtjes
Fijn dat het gezellig was bij Nelleke!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke stempel, leuk de herfstkleuren
groetjes ellen

Frederika zei

Een leuke herfst kaart. Gezellig om even te kletsen samen over dezelfde interesses