maandag 2 september 2024

Gastdesigner bij 4-Seasons Challange Blog

 Vandaag mag ik mijn bijdrage als gastdesigner voor het 4-Seasons Challange Blog laten zien. De dames hebben een bingo-challenge bedacht. Wel een heel makkelijke, want alles heeft te maken met herfst en als je een herfstkaart maakt is het moeilijker om níet een rijtje vol te maken dan wel. En laat het thema nu heel goed in mijn straatje passen, want ik houd van herfstkleuren en het herfst-thema. Niet zo van de bijbehorende wind en regen, alhoewel, als ik er niet uit hoef vind ik dat ook wel gezellig. Maar goed, terug naar de challenge.

Ik koos voor een trapjeskaart met oranje en paddestoelen, maar kon ook het rijtje trapjeskaart, bruin en blaadjes afstrepen.


Ik vond het superleuk om deze creatie te maken, heerlijk om die stansjes bij elkaar te zoeken en die mooie kleuren te gebruiken!

Op de achterkant maakte ik een vakje waar een label ingestoken zit, omdat het op bruin papier niet makkelijk schrijven is. Nou ja, het schrijven is niet moeilijk, het leesbaar maken wel.


Ik denk dat ze bij 4-Seasons veel deelnemers krijgen, want ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit een geweldig thema vindt.

22 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Absoluut een heel leuk thema, ik hou van de herfst, wel de echte met soms zo'n lekkere gure dag. Nu hoef ik nergens meer de deur voor uit dus dat helpt maar kom maar op met die herfst. Je kaart is echt superleuk, mooie kleuren en leuk opgebouwd. Slim dat kaartje acherin.

Monique zei

Wat een geweldig mooi en vrolijk herfstkaartje! Ik hou ervan. Ben gisteren ook weer begonnen met een herfstige creatie. Ik hou van deze periode. Groen, oranje en geel tinten. Kom maar op!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesigner kaartje heb je gemaakt, herfst vind ik altijd een leuk thema, leuk details heb je gebruikt
groetjes ellen

marian zei

Wat een prachtige herfstkaart heb je gemaakt. Een super mooi tafereeltje .
Groetjes van Marian.

Frederika zei

Het is een super mooie herfst kaart geworden. De herfst heeft ook zoveel moois om te laten zien. Handig met het vakje achterop.

Martha zei

Prachtige teapjeskaart, Angelique
Wat heb je het mooi "aangekleed" in de herfstsfeer
Liefs Martha

marja kenter zei

Zo leuk gemaakt dit
Fijne dag en groetjes

Crea Astrid zei

Wat een prachtige trapjeskaart heb je gemaakt. Schattig vosje erop verwerkt en andere mooie details. Leuk ook, hoe je het opgelost hebt met het labeltje, om er wat op te schrijven.

Groetjes, Astrid.

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart, op en top "Angélique"! Zo goed bedacht ook om er een label bij te doen!

Caroline Cards zei

Super leuke kaart en leuk het vosje voor de bomen.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Supergaaf gedaan, deze leuke trapkaart in herfstsfeer! Mooie opbouw en erg leuke stansen gebruikt! het vosje is ook zo lief!

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie kaart heb je gemaakt Angelique.......gr karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Elizabeth zei

Wat een grappige kaart! Herfst is niet zo mijn ding, maar dat wist je wel dacht ik...
Heerlijk om zoveel stansen te hebben!

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een mooie creatie, leuk model zo'n trapjeskaart.
groetjes Alma

juffrouw Ooievaar zei

Wauw, wat een mooie en gezellige kaart zeg! Het vosje en dat hekje zo, heel leuk. Je hebt weer veel mooie kaarten gemaakt, maar dat is je toevertrouwd:) Remco’s ouders 95, alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ze nog redelijk gezond zijn. Groetjes Anita

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een plaatje heb je gemaakt. Echt een creatie, een kunstwerkje. Wat prachtig gemaakt. Zo leuk met het vosje, echt een leuke herfstkaart.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nelleke zei

Ja een leuk thema, en wat maakte je een mooie warme kaart. Echt herfst. Mooi hoe je alles bij elkaar hebt gezocht. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Ik verheug mij op de herfst, je maakte een mooi kaartje de vos is zo schattig.

Daphne zei

Nee, zeker niet, ik ben ilook dol op de Herfst!
Wat een mooie kaart maakte je als voorbeeld, het is echt helemaal Herfst en kompleet.
Grappig, je opmerking "het is moeilijker om een rijtje niet vol te krijgen"..... Dat was wat ik ook dacht namelijk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zeker een superleuk thema een jij maakte een hele mooie trapjeskaart als gast-designer Angélique. Schattig dat tafereeltje in die mooi warme herfstkleuren.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Heel leuk! O, nu krijg ik zin in het maken van herfstkaarten. 👍