dinsdag 10 september 2024

Zeemeermin

 Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het blog van Kleuren met Potloden, het thema is zoals altijd "alles mag, zolang je met kleurpotloden kleurt".

Ik koos een digi van Amanda Jayne, één van de vier (!) sponsors deze maand. De digi heet Little Mermaid Friends en is heel schattig. Ik maakte er een kaart vanvoor het halen van het eerste zwemdiploma, die ligt vast klaar voor Ellemijn, ze doet het goed op zwemles.


 Dit keer kleurde ik gedeeltelijk met merkloze metalic kleurpotloden, waardoor alles mooi glanst. Alleen de huid van de meermin kleurde ik met Caran d'Ache Pablo. 

Doen jullie gezellig mee met de challenge? Je kunt meedoen tot en met 6 oktober (wat klinkt dat nog ver weg!).

Ik denk dat Ellemijn de kaart wel heel leuk gaat vinden.

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje zo had ik ook mijn zwem diploma wel willen halen
groetjes ellen

Elizabeth zei

Je hebt gelijk een mooie kaart met een doel! Knap van Ellemijn hoor...

Marjolijn van Elsberg zei

Superschattige kaart en zeemeermin, en slim dat hij al klaar ligt.

Frederika zei

Oh, wat een lieve mooie kaart. Dat wordt vast goed ontvangen als ze haar diploma heeft

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart om Ellemijn te feliciteren als zij haar A-zwemdiploma haalt. Heel mooi zoals je de zeemeermin ingekleurd hebt en het is een lief tafereeltje Angélique.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart voor Ellemijn,
groetjes Alma

Josje zei

leuke kaart heb je vast voor haar gemaakt

carla zei

Wat een mooi kaartje om te feliciteren voor een zwemdiploma.
In Nederland wordt hiervoor vaak gefeliciteerd, bij ons in België nooit.
Gek hé hoe gewoontes van land tot land kunnen verschillen.
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke zeemeermin voor Ellemijn.
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Hele mooie kaart met de zeemeermin. Leuk voor het behalen voor een zwemdiploma. Groeten Trijntje

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke

De Breimeisjes zei

Ah, wat een leuke kaart! Perfect als felicitatiekaart bij het halen van een zwemdiploma.

Margreet zei

Superleuke kaart voor als Ellemijn haar A diploma heeft gehaald. Mooi gekleurde zeemeermin!
xxx Margreet

Gina zei

Leuk kaartje voor het zwemdiploma Angélique! Groetjes, Gina

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, lekker speels ook. Zoleuk om voor het zwemdiploma een kaart te maken. Groetjes Nelleke

Eri zei

Wat ligt er al een leuke kaart klaar voor Ellemijn, als ze binnenkort haar diploma A heeft! Je hebt de zeemeermin heel leuk ingekleurd.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

O wat een schattig kaartje en zo mooi ingekleurd zal Ellemijn leuk vinden.

GerJanne zei

Ja dat klinkt zeker ver weg! Ik heb net het conceptrooster gemaakt tot 1 december. Dan zit ik ook te kijken....december???? gek he?
Je kaart voor Ellemijn is enig! Die zeemeermin zal ze vast leuk vinden!

Daphne zei

Dat weet ik wel zeker dat ze deze kaart leuk gaat vinden.
Het is ook een hele leuke.
Mooi dat je met metallic potloden kleurde, dat geeft net iets extra's denk ik.

Martha zei

Superleuke kaart Angelique
Heel mooi gekleurd
Ellemijn zal er blij mee zijn als ze haar zwemdiploma heeft gehaald!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een heel lief en leuke kaart Angelique.......gr karin

Sandra1968 zei

Een hele mooie en toepasselijke kaart!

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke kaart maakte je alvast voor Ellemijn. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily