zondag 8 september 2024

Nog een telefoonhoesje

 Zo'n 3 weken geleden liet ik hier op mijn blog zien dat ik mijn telefoonhoesje had gepimpt met Lavinia stempels. Toen mijn jongste op visite kwam zag hij mijn telefoon, bewonderde mijn creatie en zei (je kunt het vast wel raden): " mam, ik heb ook een doorzichtig hoesje, kun je voor mij ook zoiets maken? Graag een beetje in Harry Potter sfeer".

Natuurlijk vond ik dat een heel leuke uitdaging en dus tekende ik een malletje van zijn telefoon en ging aan de slag, zie hier het resultaat:


Gemaakt met distress oxides, stempels, Versafine Clair en maskpapier om de hoed en de stapel boeken te maskeren. O ja, nog potloden om in te kleuren
Ik maakte er nog een envelopje omheen met behulp van een app (doos/envelop calculator) en een scoreboard.



Mijn zoon is enorm blij met zijn hoesje en ik ben er best trots op, ik heb het met heel veel plezier gemaakt en vond het jammer dat het klaar was. Gelukkig houden mijn zoon en ik ook van kerst, grote kans dat er ook kersthoesjes komen, haha.
Nog even een foto van zijn en mijn hoesje samen.



Remco en ik hebben nu twee weken vakantie. We gaan klussen in mijn keuken, mijn moeder wordt 85 en ik heb nog een leuke afspraak staan waar ik heel veel zin in heb. En voor de rest zien we wel wat op ons pad komt.

28 opmerkingen:

Frederika zei

Dat is mooi gemaakt. Zo heb je je eigen unieke telefoon. Super

Anita van Deur zei

Hoe leuk is dit, dat je zoon vraagt om er ook voor hem te maken. Het is ook zo gaaf gemaakt Angélique, daar mag je met recht trots op zijn!

KarinsArtScrap zei

wat heb je dat gaaf gedaan mooi Angelique......gr karin

joke zei

Wat gaaf dit telefoonhoesje voor je zoon, natuurlijk is hij er blij mee en wat knap gemaakt. Heerlijk , 2 weken vakantie nu, ga ervan genieten.
Groetjes Joke

Irene zei

Wat knap en gaaf Angelique, heb zoiets nog nooit gezien! Fijne (klus)vakantie samen, qua weersverwachting prima plan!
XxIrene

Daphne zei

Suuuuuper leuk.
Wat ben je toch creatief!!
Zo leuk dat je zoon dit aan je vroeg, hij zal het met trots tonen aan zijn vrienden.
Hele fijne vakantie.
Niet alleen klussen hoor, ook een beetje gaan genieten, niksen, knutselen en leuke uitjes maken.

karin zei

Echt gaaf gemaakt! Leuk zo'n zelfgemaakt hoesje.
Geniet van je vakantie.
Groetjes,
Karin

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zien die er mooi uit.
Groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi telefoon hoesje zo helemaal in Harry Potter stijl het is goed gelukt
geniet van je vakantie
groetjes ellen

carla zei

Ook deze is een super gaaf telefoonhoesje.
Prachtig gemaakt Angelique.
Geniet van je vakantie.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Wat gaaf!! Hier kun je wel een handeltje in beginnen denk ik 😉.
Het Harry Potter thema is je goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Ellen zei

Supergaaf gedaan weer…zooo leuk! Ik kijk uit naar je kersthoesje haha!
Succes met de klusjes, groet Ellen

Trijntje zei

Wat heb je mooie telefoon hoesjes gemaakt. Heel speciaal… mooi met deze stempels. Suvpcces met de keuken en fijne dagen met Remco. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, deze is ook heel gaaf geworden Angélique, dat heb je heel mooi gemaakt in Harry Potter stijl. Hoe uniek wil je het hebben. Een hele fijne vakantie, je plannetjes klinken goed.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super gaaf !!!!
groeten Ineke

Marjolijn van Elsberg zei

Dat is eens wat anders dan kaarten en zo mooi, jij weet wat je voortaan moet maken voor zijn verjaardag, Pasen, kerst, Halloween! Een blijvende kaart. Erg mooi gemaakt.

alma.heijenk@gmail.com zei

zo... dit is mooi geworden. Wat leuk, wie weet krijg je nog wel meer verzoekjes voor een telefoon hoesje..
groetjes Alma

Margreet zei

Een mooier compliment van je zoon kon je niet krijgen. Ik vond jouw hoesje al zo mooi, maar deze in Harry Potterstijl is ook erg gaaf. Superknap gemaakt! En een leuk idee om ze ook voor kerst te gaan maken.
Fijne vakantie met lekker klussen samen, jarige moeder en nog iets leuks!!
xxx Margreet

Nelleke zei

O wat een supergaaf idee! Ik heb ook een doorzichtig hoesje dus dit ga ik onthouden.
Deze zijn prachtig en heeft niemand. Groetjes Nelleke

Caroline Cards zei

Geweldig hoe je het hoesje hebt gepimpt. Heel mooi. Fijne vakantie!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Superleuk dat je zoon dat ook wilde en wat een mooi hoesje is het!! Gaaf gedaan, hoor en die kersthoesjes zie ik ook wel komen, als ik het zo hoor.
Fijne vakantie, klus ze en een fijne verjaardag voor je moeder!

Tineke zei

Wat een gave hoesjes, geweldig.
Liefs van Tineke

Elizabeth zei

Terwijl ik aan het lezen was, dacht ik 'er komen er vast nog meer..' En jawel hoor... Fijne klusvakantie! Zoiets is best heel leuk, vind ik...

Crea Astrid zei

Ook deze hoes heb je weer prachtig gemaakt. Uniek hoesje, daar is er maar één van.
Fijne vakantie en klus ze.

Groetjes, Astrid.

Kaartenkraam zei

Supergaaf gedaan! Echt Harry Potter stijl, top!
Fijne (klus)vakantie!

groetjes van Ank

De Breimeisjes zei

O, geweldig! Dan heb je dus echt een uniek telefoonhoesje! Heel mooi bedacht en gemaakt.

Sandra1968 zei

Wauw, dit is superleuk!

casa crea d' emilia zei

Wat leuk dat je zoon ook een uniek telefoonhoesje wilde. Echt tof gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily