zaterdag 28 september 2024

Verliefde eekhoorns

  Vandaag mag ik een blogbericht verzorgen op het blog van Kleuren met Potloden en daarvoor laat ik een kaart zien met een digi van één van onze sponsors deze maand: Amanda Jayne, de digi heet heartballoon squirrels, helaas niet meer beschikbaar op haar site.

Het was heel leuk om deze digi te kleuren, want ik ben dol op eekhoorntjes, die zien we regelmatig bij Remco in de tuin en daar genieten we dan samen van. Ik maakte deze kaart al in april voor Remco omdat we toen 16 jaar samen waren.


Ik kleurde de digi met Caran d'Ache Pablo, ik gebruikte de volgende kleurnummers:

Eekhoorns: 85, 75, 63, 62, 401, 82
Hart-ballon: 85, 75, 70
Strik: 89, 350, 90
Tak: 45, 69, 59
Blaadjes: 229, 200, 210

Na het kleuren tekende ik er een hart omheen en knipte het geheel uit.
De cijfers en letters zijn uit paars spiegelkarton gestanst.

Als jij nu ook graag kleurt met potloden nodig ik je graag uit om mee te doen met onze challenge om kans te maken op een prijs van één van onze sponsors.  Het thema is zoals altijd: alles mag, zolang je maar met kleurpotloden kleurt.



7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige eekhoorntjes ze zijn altijd zo leuk, weer een mooi tafereeltje heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een lief en toepasselijk kaartje! Het zijn geen tortelduifjes maar torteleekhoorntjes!
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart en leuk dat hart om de digi. Nog gefeliciteerd met jullie jubileum!
Groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique........gr karin

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart voor Remco gemaakt. De digi is heel schattig. Eekhoorntjes zijn zeker erg schattig.. zeker in de natuur. Je hebt het goed gezien op mijn blog header dat ik er met de fiets opsta…. Groeten Trijntje

Martha zei

Prachtig liefdevol kaartje, Angelique
Nog van harte met jullie 16 jarige liefde
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi ingekleurd. eekhoorntjes zijn zulke leuke beestjes.
groetjes Alma