zaterdag 14 september 2024

Reminder Cheerful Sketches

 Vandaag zijn we halverwege de challenge van Cheerful Sketches en daarom plaatsen we een reminder, we hopen weer op veel deelnemers.

Ik koos voor de digi The Sweetest Watermelon van The Paper Shelter, één van onze sponsors deze maand. 
Het is een zomerse kaart geworden, ik denk dat hj nog wel een tijdje in mijn kaartenbak mag, haha.


Ik kleurde de digi nu eens met gelpennen, weer eens wat anders. 
Omdat op het hempje van het meisje een ijsjes afbeelding staat heb ik er twee ijsjes bij geplakt, ze zijn gekleurd met Twinmarkers. 
Achter het grote vierkant schoof ik een label met de tekst, ik zal hem er voor jullie even uithalen.


Jullie zien vast wel hoe de sketch in elkaar steekt, maar voor de duidelijkheid plaats ik hem hier nog.

Zoals jullie zien heb ik hem een kwartslag gedraaid, ik vond dat beter passen met het designpapier. 
Doen jullie weer mee? Dat kan nog tot 28 september.

21 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel lief vrolijk kaartje Angelique...gr karin

Caroline Cards zei

Mooie kaart en heel leuk die neon kleuren.
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Dat lijkt me heel lastig kleuren maar het is je goed gelukt. Echt mooi, leuke kaart!

joke zei

Misschien volgende week nog zomers en kan je hem nog gebruiken. Lief kaartje en mooi met het label eronder.
Groetjes Joke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke stempel, leuk papier heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke zomerse kaart met deze leuke digi en sketch. Leuk en lekker die extra ijsjes!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een leuke zomerse kaart heb je met 'onze' schets gemaakt. Leuk idee om met de gelpennen te kleuren.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Leuke Zomersekaart Angelique.
Mooie vrolijke kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne

marian zei

Een erg gezellige kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Irene zei

Er komt weer ijsjesweer aan dus helemaal leuk!
XxIrene

Frederika zei

Leuke zomerse kaart. Lekker nagenieten van de zomer

Elizabeth zei

De gelpennen geven een leuk effect, en volgende week kun je wel weer een ijsje eten hoor...

Henriët zei

Wat een gezellige, zomerse kaart. De komende week kunnen we nog lekker nazomeren geloof ik.
Leuk om om er een label achter te steken.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Prachtige ijsjeskaart, Angelique
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Sandra1968 zei

Een hele leuke en zomers kaart, Angélique!

GerJanne zei

Het is een heel leuke kaart! Ik heb al een idee met de sketch!

Anita van Deur zei

Mooie ingekleurd kaartje Angelique, geeft een leuk effect met de gelpennen.

Daphne zei

Heel leuk idee, de tekst op een labeltje.
En wat leuk om te kleuren met gelpennen, geeft een mooi zuigers effect.
Goed bewaren, deze kaart!

Marjan zei

Wat lekker zomers dat sfeertje op je kaart, erg leuke afbeelding met het dametje in de hangmat en die leuke ijsjes erbij maken het helemaal af! Met gelpennen kleuren geeft een leuk effect! Aanstaande week weer even zomer, laten we er nog maar van genieten.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een zonnige leuke kaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Nou deze week wordt het toch nog weer zomers, dus misschien kan die wel weg. Leuke kaart geworden, zie de uitdaging en denk, Oja daar wilde ik ook nog aan mee doen. Groetjes Nelleke