woensdag 9 oktober 2024

Aapjes en vissen

 In de blog van gisteren beloofden ik om vandaag de verjaardagskaart voor mijn inmiddels overleden cliënt te laten zien.
Deze mevrouw spaarde aapjes, dat was echt heel grappig want op de gekste plekken kon je een aapje tegenkomen. Natuurlijk kon ik het niet laten om voor haar verjaardag in mei een vrolijke apen-kaart te maken.


Deze deugnietjes werden enorm gewaardeerd en ik had lol bij het maken, dus twee keer plezier met hetzelfde papier, haha.

Haar man was een week later jarig, deze meneer heeft een aquarium en dus zocht ik tussen mijn spullen wat ik aan vissen had. Het werd een gezellige vissenkom.



De vouw zit van boven, gewoon een cirkel over de vouw gestanst en aan de onderkant recht afgesneden.
Op de tweede foto zie je het glimmende beter. Ook deze kaart viel in goede aarde.

Morgen geen kerstkaart, maar een inspiratiekaart voor de nieuwe uitdaging bij Kleuren met Potloden.

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende aapjes kaart, ik ken ook iemand die helemaal dol zijn op aapjes. Echt een vrolijke kaart. Gaaf deze vissenkom, leuk hoe je boven en de onderkant hebt afgesneden, moet ik onthouden.

Hetty P. zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
De aapjes blijven ook zo leuk !!
De vissenkom heb je ook erg leuk gemaakt, goed idee om de kom zo te vormen
Fijne dag,
Hetty

Daphne zei

Beide kaarten zijn héél erg leuk en zo persoonlijk, dat maakt het nòg leuker.
Ik vind de vissenkom weer heel erg creatief bedacht en gemaakt.