vrijdag 11 oktober 2024

Kerstvogeltje

 Omdat ik gisteren geen kerstkaart plaatste omdat ik een kaart voor de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden liet zien, doe ik dat vandaag. 


Zo'n kerstmuts is natuurlijk veel te groot voor kleine vogeltjes, haha!

De stansen zijn van Marianne Design,  behalve de postzegelstans, die is van Avec (denk ik), het papier is een oud blok van Craft Sensations (mijn lievelingsblok, er zit niet veel meer in). 

Deze kaart link ik bij Knutsels en Kadootjes waar het thema hoedjes is.

9 opmerkingen:

Frederika zei

Heerlijk zo'n lekkere muts op je kleine koppie. Een geslaagde kerstkaart 🧑‍🎄

Daphne zei

Haha, nu inderdaad veeeeeel te groot.
Maar daarom juist zo leuk.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige vogeltje, de grote muts is wel lekker warm
groetjes ellen

Martha zei

Leuke kerstkaart, Angelique
Dat te grote mutsje is juist leuk!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Ah, wat schattig met dat leuke vogeltje... Moet je z'n mutsje eens zien!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lief en vrolijk vogeltje op je kaart.

Kaartenkraam zei

Wat een leukerd, die te grote muts is super grappig!
groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Enig is het vogeltje met zijn te grote kerstmuts maar dat is juist zo leuk staat hem enig echt een leuk kaartje.

Eri zei

Een leuke kaart met het koolmeesje en zijn veel te grote kerstmuts!
Groetjes, Eri