maandag 7 oktober 2024

Oma Ank

 Ik moet echt wat vaker bloggen, er staan zoveel kaarten nog in de wacht. Ik begin maar met een vrij recente kaart.

Tijdens mijn vakantie in september las ik dat Ank oma was geworden van kleindochter Nadine. Toen ik weer thuis kwam heb ik meteen een kaart voor haar gemaakt, met roze olifantjes.


De vakjes heb ik uitgemeten en gestanst uit ecru linnenkarton, hetzelfde als de basiskaart. Nu ik de foto weer zie lijkt het net of de olifantjes in een treinwagon zitten, haha.
Het roze papier heeft glimmende donkerroze stippen, het komt uit een blok van Craft Sensations.  De olifantjes, gestempelde tekst, letters, slab en fles zijn van Marianne Design. De olifantjes heb ik gekleurd met Twinmarkers.

Fijne maandag, tot snel!

2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart voor Ank.
Ik zou eigenlijk ook vaker moeten bloggen, maar heb er de tijd en zin niet altijd voor!
Groetjes, Caroline

Frederika zei

Een leuke kaart. Grappig de drie olifantjes. En wat een mooi glitter papiertje