donderdag 10 oktober 2024

Een muis!

 Vandaag geen kerstkaart op donderdag, maar een inspiratiekaart voor de nieuwe challenge van Kleuren met Potloden. De uitdaging is zoals altijd "alles mag, zolang je maar uitsluitend met kleurpotloden kleurt".

We hebben weer heel leuke sponsors en één daarvan is Last Minute Manda, ik koos voor de digi Flower Mouse. Ik moest weer even een drempeltje over om te beginnen, hij leek mij erg moeilijk, maar het was superleuk om hem te kleuren en ik ben supertrots op het resultaat:


De foto toont een beetje "koud" ik heb nog een foto met ander licht, die is weer wat "warmer" dan in het echt, haha. Je moet dus maar het gemiddelde bedenken, de muis is beige.


Ik kleurde de digi met Caran d'Ache Pablo. 
Om de muis alle aandacht te geven heb ik er niet veel aan toe gevoegd.

Als je het leuk vind om met ons mee te doen, pak dan je kleurpotloden op en maak er wat moois mee, je kunt meedoen tot en met 6 november 2024 met maximaal 3 creaties.


Geen opmerkingen: