maandag 28 oktober 2024

Een mannenkaart

 Voor een handige jarige jongeman maakte ik deze kaart. De jarige heeft een klusbedrijf, knutselt graag aan auto's, maar lust ook wel graag een biertje met zijn maten.


De leeftijd lijkt mij duidelijk, de cijfers heb ik getekend en uitgeknipt. Het is metallic papier dat ik eerst met een embossingfolder heb bewerkt. En JB zijn de initialen van de jarige.

Komen jullie morgen kijken bij GerJanne, Nelleke en mij? GerJanne heeft een uitdaging voor ons bedacht en die plaatsen we morgen.


19 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ha, informatie genoeg om een leuke kaart bij te bedenken! Oh, die cijfers in 'metaalbutspapier' zijn gaaf...

GerJanne zei

Je hebt een heel toepasselijke kaart gemaakt voor Jeroen Bakker.😉😄
Dat zal hij vast en zeker waarderen. Tot morgen ! Ik ben zo benieuwd naar jullie uitwerkingen...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de stoere elementen, gaaf hoor!
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je. Wat gaaf gedaan met de 25, het lijkt net metaal. Heel tof gedaan.
Ik kom zeker weer kijken morgen :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Eri zei

Een leuke stoere kaart voor de jarige. Leuk dat je die cijfers ge-embosd hebt met tandwielen.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Een leuke mannenkaart met die grote cijfers.
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige persoonlijke verjaardagskaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart, stoer en heel persoonlijk.

Marjolijn van Elsberg zei

Stoere kaart is dat geworden Angelique, gaaf met dat metallic papier

Kaartenkraam zei

Altijd leuk zo'n persoonlijke kaart, lekker stoer!

groetjes van Ank

Crea Astrid zei

Wat een prachtige en toepasselijke kaart heb je voor de jarige gemaakt. Leuk zo met het geëmboste in de cijfers.

Groetjes, Astrid.

De Hobbykamer van Petra zei

Supergave en stoere kaart voor deze jarige. Mooi gedaan.

Lieve groet, Petra

Trudy zei

Wat een super stoere kaart en wat leuk dat je hem helemaal hebt toegepast op de jarige job!
Nog bedankt voor je berichtje dat mijn kaart is aangekomen, begin oktober heb ik mijn zoon een kaart gestuurd en die is nog steeds niet aangekomen! Hij woont ook in Noord-Holland dus ik ben blij dat jij wel een kaart hebt ontvangen!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een stoere kaart met persoonlijke interesses erin verwerkt Angélique. Mooi gemaakt. Tot morgen!
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart voor een handige klusser gemaakt. Groeten Trijntje

Martha zei

Wat een stoere mannenkaart, Angelique
Leuk gemaakt met dat metallic
Liefs Martha

marja kenter zei

Een geweldig stoere kaart van een man van 25. Mooi gedaan 👍
Fijne avond en groetjes

Margreet zei

Alles klopt voor die jarige man. Supergaaf en superstoer!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een super gaaf en stoer kaartje Angelique.............gr karin