dinsdag 22 oktober 2024

Elizabeth was jarig

 Pas geleden was Elizabeth jarig, ik maakte een kaart die ik momenteel bij haar vind passen. Ik volg Elizabeth al heel wat jaren en ik heb gemerkt dat haar smaak is verandert, zowel wat kleur als vormgeving betreft, vandaar het woord "momenteel" in de vorige zin.

Ik maakte een achtergond in blauw/groene tinten met behulp van een stencil en distress (oxide) inkt. Ik bewerkte het stencil 2x, de 2e keer iets verschoven zodat er wat diepte in kwam, dit is niet helemaal geworden zoals ik het in gedachte had. Daar plakte ik gestanste bloemen verhoogd op, net als een cirkel met tekststempel. Het geheel kwam op een rood vel papier en dat weer op een bijpassende basiskaart.

Ik was langer bezig met het bedenken dan met het maken, maar dat zal menigeen wel herkennen.

16 opmerkingen:

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor Elizabeth.
Leuk zo met de achtergrond en de felle bloemen er op.
Fijne dag,
Hetty

Ellen zei

Wat is dit leuk geworden Angelique…heel gaaf stencil koos je hiervoor uit en ook mooie kleuren! Vrolijk geheel!
Groetjes Ellen

Caroline Cards zei

Een leuke achtergrond met mooie bloemen. Inderdaad herkenbaar!
Groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart Angelique........gr karin

Daphne zei

Haha jazeker herkenbaar.
Het is een kunstige kaart, je hebt gelijk, die past goed bij Elizabeth (denk ik ook)
Wat een leuk idee.

Scraptastisch zei

Eerst een idee krijgen hè Angelique, dan volgt de rest wel. Het is een super vrolijke kaart in deze knalkleuren, goed gedaan!
xx Gerie

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Angelique
Mooi die achtergrond en de bloemen maken het af
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke mask stencil, leuk om hem iets te verschuiven, de bloemen maken het af
groetjes ellen

Elizabeth zei

Ja, er mag tegenwoordig een vleugje geel bij:) Je mooie kaart staat op mijn werktafel!

Eri zei

Een leuke kaart met die mooie achtergrond en de bloemen, die springen er echt uit. Bij mij duurt het meestal ook lang.
Groetjes, Eri

carla zei

Een heel leuk kaartje.
Mooi achtergrondje waar de bloemen prachtig op uitkomen.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg leuke kaart en ja ik herken het, veel nadenken, soms zelfs een schets maken, dan nog alles verzamelen, ook een heel gedoe haha en adn is dat kaartje zo gemaakt, soms! Mooi je achtergrondje en de bloemetjes er op.

Anita van Deur zei

Een mooi achtergrond en zulke leuke bloempjes,

Wies zei

Mooie kaart met leuke achtergrond. De bloemen komen er goed op uit. En herkenbaar dat het bedenken vaak langer duurt dan het maken. Ik heb ook nog je vorige mooie kaarten bekeken.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie achtergrond, leuk bedacht om het stencil iets te verschuiven.
groet Alma

Nancy zei

Hey Angelique,
Mooie kaart werd het!
Herkenbaar is het zeker. Ik ben meestal langer bezig met het uitzoeken van het gepaste designpapier dan met het maken van de kaart op zich...
Liefs,
Nancy