vrijdag 18 oktober 2024

Sylvan is geboren

Dankjulliewel voor alle enthousiaste reacties op mijn kerstboeketje van gisteren, ik kreeg er een kleur van! 

Voor de kaart van vandaag duik ik weer even in mijn inmiddels wel bekende "nog-te-plaatsen-mapje" voor een babykaart, het mannetje kruipt inmiddels al vrolijk rond, haha.

De ouders van dit kindje houden erg van natuur, dieren en natuurlijke kleuren. De naam Sylvan betekent "heerser over het woud" en past erg bij het stel. Op het geboortekaartje was bijna dezelfde kleur blauw gebruikt.


De kaart werd erg gewaardeerd en ik vond het heel leuk om te maken.

Ik hoop dat ik het weekend nog wat kan knutselen, want ik krijg vanmiddag de griepprik en heel soms krijg je daar zo'n gevoelige arm van. Gelukkig wordt ik er verder nooit naar van.

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: