maandag 8 maart 2021

Kaart voor Emily

 Gisteren was Emily jarig en ik stuurde haar een kaart.

Emily had laatst bij mij gereageerd dat ze de krans van Marianne Design ook zo mooi vindt, maar dat ze met zichzelf had afgesproken dat ze even niets mocht aanschaffen. Ik maakte dus een kaart voor haar mét de krans en een kat, omdat ze daar ook dol op is. Ik zocht op haar blog naar foto's van haar katten om te zien of ik een gelijkende kat kon maken. Als je Emily volgt weet je ook dat ze van kleuren houdt, dus het werd een vrolijke kaart. Natuurlijk mocht een bolletje wol en een haaknaald niet ontbreken, want ze haakt ook al jaren.

    


Aan de binnenkant maakte ik een soort zakje voor een klein cadeautje


Nu kan ze toch zelf een paar kaarten maken met een krans 😉

15 opmerkingen:

Elizabeth zei

Een kaart krijgen is leuk, maar een zelfgemaakte waarbij de afzender zò haar best heeft gedaan om zoveel mogelijk jouw dingen centraal te stellen en bij je aan te sluiten is helemaal GE-WEL-DIG.
Superleuke kaart, Angélique!

Daphne zei

1 En al vrolijkheid.
Wat leuk om een persoonlijke kaart te maken, met 1 van haar katten erop.
En binnenin een klein kadootje, dat is nou echt een extra verrassing, wat lief van je!!

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
De kaart staat te pronken op de schoorsteen hoor. Ik vind de kaart zo ontzettend gaaf. En die kransen waren zo lief. Die ga ik zeker gebruiken voor een paar mooie kaarten. Ik kan niet wachten :-) Dankjewel voor je mooie kaart en je (digitale) vriendschap.
Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Leuk kaartje Angelique
Lief dat je wat stansjes hebt meegestuurd!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een supermooi kaartje met de krans en de poes en de andere leuke details de krans is idd erg mooi had hem op een kerstkaart afgelopen jaar
groetjes ellen

!neke zei

Heel leuk !!!
En ook leuk die kransjes erbij !!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Wat een leuke kaart voor Emily. Fijn om zo wat kransen weg te geven. Deze krans is erg.
Leuk. Ben er ook mee bezig.. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie feestelijke kaart voor Emily gemaakt Angélique. Leuk om aan de binnenkant een pocket gevuld met kransen te maken. Zo kan zij toch aan de knutsel met iets wat zij heel leuk vindt.
Lieve groetjes Miranda

Aankleedpopje zei

Zo lief van je!

GerJanneke zei

Oh ja, heel leuk idee. Die poes hoort daar gewoon! En erg leuk dat je wat gestanste kransen erbij deed. Zo verwennen we elkaar soms een beetje, he?

anja zei

Wat ontzettend lief van je! Emily is een lieve meid, ik volg haar blog al heel lang, heb er zelfs al eens een give away mogen winnen, en ik weet zeker dat je haar heel blij hebt gemaakt met de kaart, en met de kransen!

zeeuwsmeisje zei

Wat ontzettend attent van je. Hij is weer een plaatje om te zien. Prachtig die poes.
gr lisette

De Breimeisjes zei

Heel leuk, wat zal ze er blij mee zijn!

blauwruitje zei

Wederom een lieve kaart met zelfs een verrassing.

Sandra zei

Prachtig! En nog met een vakje én een cadeautje ook! 👍🏼